Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av rosabloggere. Blogg meg ditt, blogg meg datt, de får alt gratis! Sitter og skriver om hvor mye dopapir de brukte i går eller hvor god kaffen er, og får alt de vil ha, fordi butikkene ønsker reklame. Få få få, ingen har det så lett som dem! :)

Og det verste er at de ikke bidrar med en dritt i samfunnet, de sitter på ræva eller står på beina og tar bilder, domumenterer alt, men aldri noe viktig.

Og så blottlegger de ungene sine, til å spy av, hva skjer med verden?.. Sukk!

Anonymous poster hash: cf3d1...ee8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å les disse bloggene da..

Anonymous poster hash: 3cb17...95d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig. Men jeg prøver å sette ting i perspektiv i stedet for å la meg irritere meg grønn av det. Tenker at jeg er glad for at jeg såpass oppegående at jeg velger å leve et liv der jeg fokuserer på andre ting enn kun mitt eget utseende, klær og alle disse overfladiske tingene. Det skal ikke være hovedfokuset i livet, og jeg forstår ikke at de velger å leve av dette.

Har sluttet å lese samtlige blogger nå, da jeg rett og slett fikk nok av den rosa boblen de fremstiller livet sitt som. :)

Anonymous poster hash: 1cd17...1dc
  • Liker 2
Skrevet

De bidrar vel med å betale skatt? :)

AnonymBruker
Skrevet

Bingo, og helt enig. Utrolig at dette skal være et yrke, det er jo en slags prostitusjon det og, av sjela si. De skriver om seg selv, huset sitt, klærne sine, ungene sine, de blottlegger alt. Litt rart med tanke på kjendiser og popstjerner, de deler aldri slikt med fansen sin enda så populære de er. Bloggere er wannebe superstjerner, men som kommer til kort pga manglende talent. Alle kan blogge, sitte på rumpa og få varer levert på døra, men er det ikke litt in å ikke kjøpe så mye nå?

Anonymous poster hash: c99d7...8bf
  • Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Veldig enig! Og jeg har aldri lest en blogg i hele mitt liv, noe så tanketomt og overflatisk skal man lete lenge etter.

Skrevet

enkelte bloggere går langt over streken med tanke på barna sine synes jeg. de er jo levende reklameplakater for det ene klesplagget etter det andre. alt for at mor og far skal få det gratis... barna er for små til å forstå hva mor og far driver med.

men så lenge det finansierer huset,bilen og barna så fortsetter jo mor å blogge og utlevere, helt ukritisk.

AnonymBruker
Skrevet

Av rosabloggere. Blogg meg ditt, blogg meg datt, de får alt gratis! Sitter og skriver om hvor mye dopapir de brukte i går eller hvor god kaffen er, og får alt de vil ha, fordi butikkene ønsker reklame. Få få få, ingen har det så lett som dem! :)

Og det verste er at de ikke bidrar med en dritt i samfunnet, de sitter på ræva eller står på beina og tar bilder, domumenterer alt, men aldri noe viktig.

Og så blottlegger de ungene sine, til å spy av, hva skjer med verden?.. Sukk!

Anonymous poster hash: cf3d1...ee8

Jeg trodde alle kunne velge om de ville lese disse bloggene jeg. Visste ikke at blogglesing var obligatorisk i hverdagen.

Fra spøk til alvor: Kan du ikke bare la være å lese disse bloggene som du hater da? Det er ingen andre enn deg selv som tvinger deg til å lese dem.

Anonymous poster hash: e0a3c...3ad

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å les disse bloggene da..

Anonymous poster hash: 3cb17...95d

Ser visst ikke ut som om "haters klarer å la være... :fnise:

Anonymous poster hash: e0a3c...3ad

AnonymBruker
Skrevet

De bidrar jo egentlig massevis gjennom å betale skatt, de får jo ingenting "gratis". Alle gaver må skattes av. Og når det gjelder hvor fælt dette yrket er, så er det noe med det at samfunnet forandrer seg hele tiden - og gudskjelov for det. Teknologien skaper nye yrker, og blogging er en av dem. Dere må gjerne mene at det er for overfladisk og ikke noe for dere (jeg hadde heller ikke klart å leve av å blogge - virker for kjedelig), men det betyr ikke at det er et yrke som er dårligere enn andre. Syns det blir litt for snevert og intolerant å snakke om det på måten dere gjør.

Anonymous poster hash: 0875c...880
  • Liker 1
Skrevet (endret)

De bidrar jo egentlig massevis gjennom å betale skatt, de får jo ingenting "gratis". Alle gaver må skattes av. Og når det gjelder hvor fælt dette yrket er, så er det noe med det at samfunnet forandrer seg hele tiden - og gudskjelov for det. Teknologien skaper nye yrker, og blogging er en av dem. Dere må gjerne mene at det er for overfladisk og ikke noe for dere (jeg hadde heller ikke klart å leve av å blogge - virker for kjedelig), men det betyr ikke at det er et yrke som er dårligere enn andre. Syns det blir litt for snevert og intolerant å snakke om det på måten dere gjør.

Anonymous poster hash: 0875c...880

:Nikke:

Jeg vil også påstå at de betaler en pris mange av oss andre slipper; Hets og spekulasjoner.

Selvfølgelg, dette er noe man må regne med men det er allikevel en slags pris de må "betale" for det de gjør. Bare det alene gjør at jeg aldri noen gang kunne ha vært blogger.

Endret av Salmonella
AnonymBruker
Skrevet

Få få få, ingen har det så lett som dem! :)

Det vet vel du strengt tatt ingenting om.

Anonymous poster hash: 36613...74b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...