Gå til innhold

Noe rart med tinder for tida?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har mange fine bilder av meg selv der inne, og da jeg begynte å bruke appen fikk jeg match med så og si samtlige som jeg likte der inne. For en ukes tid siden skjedde det imidlertid noe: Det kom langt flere profiler å gå igjennom. Før hadde det liksom vært en liten bunke, så måtte du vente en god stund før du fikk en ny bunke.

Merker selv at jeg lettere avviser der inne nå, fordi det er så mange. Og jeg får heller ikke match med like stor andel lenger. (Gnakse stor forskjell)

Det kan jo hende de andre "henger etter", men begynner nesten å lure... Får de ikke sett bildene? (Noen profiler som jeg har gått gjennom har vært så treige at jeg bare har forkastet dem -> fikk ikke sett bildene)

(Jeg er ikke ute etter å høre "haha, må ikke tro du er så pen da", osv, men andres erfaringer)

Flere som har merket forandringer på tinder i det siste?

Anonymous poster hash: 0bbb0...c52
Videoannonse
Annonse
Gjest revestrekjenta
Skrevet

Jeg matcher med samtlige :PP

AnonymBruker
Skrevet

JA!
Jeg har ikke fått en eneste match på to uker eller noe. Før fikk jeg match hele tida. I tillegg så var det akkurat som at appen "restarta" seg selv. Plutselig måtte jeg logge inn med facebook på nytt og det kom opp instruksjoner om hvordan jeg skulle bruke appen. og noen av matchene forsvant.

Har hørt flere som plutselig har slutta å få matcher.

Anonymous poster hash: 25748...118
Skrevet (endret)

Har merket noen småting med tinder.

For det første virker det som om de første som kommer opp er folk som har likt meg. Altså, får nesten alltid match med de som kommer først opp, type de 20-30 første (mer eller mindre, har ikke testet).

For det andre er makskilometergrensen tullete. Dersom du har satt maks på 50 km, kommer det gjerne opp maaange hvor det står "50 km unna", men om du liker de får du match, og da er de plutselig 130 km unna (feks). Altså - folk som har likt deg kommer opp med feil kilometer, sikkert bare for å gjøre at folk får fler matcher.

For det tredje, og det merkeligste, kan det går mange uker uten at jeg har vært inne på tinder. PLUTSELIG en dag dukker det opp nye matcher, som jeg ikke kan huske å ha likt selv en gang. Har også fått match med bekjente som jeg er 100% sikker på å ikke ha likt selv, virker som om tinder bare lager matcher av seg selv innimellom, sikkert for å holde interessen oppe.

Har merket at det kommer opp veldig mange fler mennesker også ja, men tror det henger sammen med at de inkluderer folk som er utenfor kilometergrensa di. Har ikke merket dette med å ikke få matcher, da..

Endret av Freaky Fly
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

JA!

Jeg har ikke fått en eneste match på to uker eller noe. Før fikk jeg match hele tida. I tillegg så var det akkurat som at appen "restarta" seg selv. Plutselig måtte jeg logge inn med facebook på nytt og det kom opp instruksjoner om hvordan jeg skulle bruke appen. og noen av matchene forsvant.

Har hørt flere som plutselig har slutta å få matcher.

Anonymous poster hash: 25748...118

Jeg får noen, men laaangt færre enn før. Bra det er flere da, begynte plutselig å bli litt usikke jeg :P

ts

Anonymous poster hash: 0bbb0...c52

Gjest rådyr
Skrevet

Akkurat det samme her også.

Det med antall km unna tror jeg kommer av at de var nærme da de klikket, men at de på tidspunktet matchen kom var reist videre. Har sett det variere en del på samme profil. Man er jo ikke på samme sted hele tiden :)

Skrevet

Jeg var inne og sjekket nå, og jeg får fortsatt match med de jeg trykker liker på. :)

AnonymBruker
Skrevet

Fredag fikk jeg ingen matcher, og jeg får vanligvis med alle. I går fikk jeg matcher med de fleste igjen.

Men har også merket det med km som er feil, og at samme person dukker opp igjen og igjen. Er vel noen bugs de har lagt inn med vilje.

Anonymous poster hash: f007c...105
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo faktisk hende at noen av dere jenter forventer fler matches enn hva som er en realitet?

Jeg er mann og får nesten aldri matches. Er ikke kresen selv heller. Så jeg må være drittstygg :P

Anonymous poster hash: d91c6...ac3
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke merket noe med antall matches og sånt, men jeg er ikke så veldig aktiv heller da. Men jeg har fått notification på telefonen om at jeg har fått melding fra noen, men da jeg skulle se på det, var det ingen melding fra den personen der. Dette har skjedd to ganger på to dager... Så vidt jeg vet, går det ikke an å slette meldinger heller, så synes det er litt merkelig. Noen som har opplevd det samme? Kanskje dette også er en bug? Ikke for å kuppe tråden altså :P

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

OH YES! Har fått 1 stusselig match de siste to ukene. Før matchet jeg med flere om dagen. Og jeg er ikke noe mindre aktiv nå, ift tidligere. Tidligere var det også sånn at de jeg trykte hjerte på, allerede hadde likt meg. Nå skjer aldri det lenger, selv om jeg venter en dag eller to med å bla igjennom.

Gir snart opp Tinder jeg. Kjenner at det påvirker selvtillitten når man ikke får noen matcher. Det merkelige er at jeg har mange av de samme bildene som før da jeg matchet med mange.

Har vært inne på tanken om å kontake Tinder, for å spørre om det er noe feil. Men får meg ikke til å synke så lavt. Haha. Tenk om de sier at det ikke er noe feil med kontoen, det er heller bildene :D

Anonymous poster hash: af181...004
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått 3 personer som jeg har trykket X på opp 5-6 ganger nå. Utrolig irriterende, for jeg er virkelig ikke keen på de. Men de kommer opp igjen og igjen!

Ellers merker jeg ikke noe forskjell på antall matcher eller sånt. Men det virker som jeg kanskje har vært gjennom brorparten av de som er på Tinder :P

Og jeg får match med folk som er 90km unna meg, selv om jeg har satt grense på 40km.

Anonymous poster hash: 6a878...15e
Gjest rådyr
Skrevet

Jeg fikk ikke opp noen idag, selv ikke da jeg gikk 20 år ned i alder, så noe er tydelig galt. Var en oppdatering idag, kanskje det var etter det, men har vært få siste tiden uansett. Tenkte jeg skulle prøve å logge ut og inn igjen for å se om det hjalp, men nå går det ikke å logge inn..

Skrevet

Jeg har oppleved å få mld om match, og så er det personer jeg VET jeg har X'et bort. Har skjedd flere ganger.

Skrevet

Har merket noen småting med tinder.

For det første virker det som om de første som kommer opp er folk som har likt meg. Altså, får nesten alltid match med de som kommer først opp, type de 20-30 første (mer eller mindre, har ikke testet).

For det andre er makskilometergrensen tullete. Dersom du har satt maks på 50 km, kommer det gjerne opp maaange hvor det står "50 km unna", men om du liker de får du match, og da er de plutselig 130 km unna (feks). Altså - folk som har likt deg kommer opp med feil kilometer, sikkert bare for å gjøre at folk får fler matcher.

For det tredje, og det merkeligste, kan det går mange uker uten at jeg har vært inne på tinder. PLUTSELIG en dag dukker det opp nye matcher, som jeg ikke kan huske å ha likt selv en gang. Har også fått match med bekjente som jeg er 100% sikker på å ikke ha likt selv, virker som om tinder bare lager matcher av seg selv innimellom, sikkert for å holde interessen oppe.

Har merket at det kommer opp veldig mange fler mennesker også ja, men tror det henger sammen med at de inkluderer folk som er utenfor kilometergrensa di. Har ikke merket dette med å ikke få matcher, da..

Heilt enig her.....

Fryktelig irriterende når det kommer match på noen du er sikker på enn ikke har trykket liker på.

Når du TS nevner dette så tenker jeg over at jeg har heller ikke fått noen matcher på en stund, men bare tenkt at når enn har 300 stk på lista så har ein fått med seg de fleste gutta enn liker :vetikke::danse:

Så må jeg vel bare spør meg selv om hvorfor jeg har 300 på lista å isje chatter med en eneste av de :vetikke:

Skrevet

Jeg har kilometerstanden satt på 25 km unna, noe det står når jeg liker de. Etter jeg har "likt" de står det f.eks 89 km unna osv.... KJIPT.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...