katemoss Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Har noen av dere noen erfaring med øyenbrynsdesign av Fred Hamelten hos Jan Thomas Studio? Var det bra?
Wonders Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 (endret) Om du søker opp på kg så har vi nevnt det fra før. At alle brynene ser klin like ut. Endret 16. mars 2014 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Har gått ditt, var greit fornøyd. Går nå ett annet sted, er super fornøyd. Anonymous poster hash: 26131...b50
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har brukt en flink frisør som har gått kurs. Er kjempefornøyd Anonymous poster hash: 3043d...c42
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Har gått ditt, var greit fornøyd. Går nå ett annet sted, er super fornøyd. Anonymous poster hash: 26131...b50 Hvor går du nå? Anonymous poster hash: 51a51...b98
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Han er veldig oppskrytt. For det første bruker han halvparten av tiden som er satt av til å promotere seg selv og egne produkter som du kan kjøpe for en femtedel av prisen andre steder. For det andre er han ikke så "individuell" som han skal ha det til. Jeg kjenner mange som har gått til han i flere år, og de har fått veldig rare bryn; de er veldig tynne og er absolutt ikke så attråverdige som han skal ha det til. Jeg begynte å lukte lunta da han reklamerte for en spray som kunne "kurere alt", jeg tror han pratet om det i 15 min, innholdsmessig var det ikke noe mer spennende enn f eks rosevann.. De gjør det de kan best; nemlig tjene penger. Kvalitetsmessig finner du mange andre som er vel så bra. Anonymous poster hash: d5076...6db 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Hvor går du nå? Annasmakeupworld. Bare å google eller søke opp på facebook. Ble anbefalt av en venninne for en stund siden Anonymous poster hash: 26131...b50 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 Han er veldig oppskrytt. For det første bruker han halvparten av tiden som er satt av til å promotere seg selv og egne produkter som du kan kjøpe for en femtedel av prisen andre steder. For det andre er han ikke så "individuell" som han skal ha det til. Jeg kjenner mange som har gått til han i flere år, og de har fått veldig rare bryn; de er veldig tynne og er absolutt ikke så attråverdige som han skal ha det til. Jeg begynte å lukte lunta da han reklamerte for en spray som kunne "kurere alt", jeg tror han pratet om det i 15 min, innholdsmessig var det ikke noe mer spennende enn f eks rosevann.. De gjør det de kan best; nemlig tjene penger. Kvalitetsmessig finner du mange andre som er vel så bra. Anonymous poster hash: d5076...6db Signerer denne. Selvopptatt og oppskrytt er han. Og brynene blir tynnere for hver gang.Anonymous poster hash: 5b9c2...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå