AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Hei! Jeg er en av dem som bruker rettetengene som er på senteret. De sitter fast slik som hårfønere og blir brukt av mange. Synes du det er ekkelt? Anonymous poster hash: 36490...ce0
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 hæ? Finnes det helt seriøst rettetang på sentere som alle kan bruke?! Anonymous poster hash: c0cfe...b4b 5
Gjest Chlorophyll Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Jeg bruker min egen hvis jeg dusjer der
Gjest Chlorophyll Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 hæ? Finnes det helt seriøst rettetang på sentere som alle kan bruke?! Anonymous poster hash: c0cfe...b4b Ja, jeg har sett det noen plasser. Vil ikke bruke dem selv
Jade Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Jeg ser ikke problemet. Jeg har ikke tenkt å bruke rettetangen, så hvorfor skulle det plage meg at du gjør det?
ee:) Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 Tenkte først at det var ekkelt, men blir vel litt det samme som på frisøren? Ser det legger seg et belegg av hårprodukter på min, men du kan jo tørke over den? Er forresten ekkelt å legge hodet inntil fly- og busseter også;-) 7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Tangen er vel så varm at evt ekle ting, som lus, ikke vil overleve. Men det føles jo litt ekkelt likevel. Jeg lot meg krølle med en slik spesiell krølltang på en stand på et kjøpesenter en gang og fikk noia etterpå for at jeg kunne ha fått lus, men resonnerte meg frem til at de ikke vil overleve så høy temperatur Anonymous poster hash: 5a74a...fff
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #9 Skrevet 16. mars 2014 Det spørs på hva slags senter det er snakk. Kjøpesenter? Eldresenter? Alpinsenter? Krisesenter? Anonymous poster hash: 9c96c...a4d 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #10 Skrevet 20. mars 2014 Det spørs på hva slags senter det er snakk. Kjøpesenter? Eldresenter? Alpinsenter? Krisesenter? Anonymous poster hash: 9c96c...a4d Lol, vi er jo under trening, kosthold og sport.. Snakker selvsagt om treningssenter ;-) TS Anonymous poster hash: 36490...ce0
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #11 Skrevet 20. mars 2014 Til dere som synes det er ekket - hvorfor? Kun pga lus, eller? :-) TS Anonymous poster hash: 36490...ce0
Weewiwee Skrevet 20. mars 2014 #12 Skrevet 20. mars 2014 Til dere som synes det er ekket - hvorfor? Kun pga lus, eller? :-) TS Anonymous poster hash: 36490...ce0 Det er vel heller tvilsomt at lus smitter på den måten. Det er mer det at folk med fett og flassete hår kan ha brukt rettetangen.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #13 Skrevet 20. mars 2014 Det er vel heller tvilsomt at lus smitter på den måten. Det er mer det at folk med fett og flassete hår kan ha brukt rettetangen. Folk med fett hår er vel ikke av de mest forfengelige, og de aner vel ikke engang hva en rettetang er. Det er litt ekkelt, men som noen påpeker her, så er det ingen fare for lusesmitte ol. Du kan jo bare tørke over rettetanga med litt anti-back før du bruker den også, så vet du at den er ren. Anonymous poster hash: a7b06...f1e
Weewiwee Skrevet 20. mars 2014 #14 Skrevet 20. mars 2014 Folk med fett hår er vel ikke av de mest forfengelige, og de aner vel ikke engang hva en rettetang er. Det er litt ekkelt, men som noen påpeker her, så er det ingen fare for lusesmitte ol. Du kan jo bare tørke over rettetanga med litt anti-back før du bruker den også, så vet du at den er ren. Anonymous poster hash: a7b06...f1e Det er mulig å være "forfengelig" og uhygienisk på samme tid. Det har jeg dessverre vært vitne til flere ganger. Men for all del, anti-bac var et godt forslag. Da kunne selv jeg ha brukt den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå