AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Hei! Jeg er i krakow nå og lurer på om det er noen som vet om steder her å kjøpe hundeutstyr? Har vært i en dyrebutikk men der var det omtrent ingenting og veldig kjedelig og dra herifra uten noen ting når det er så billig her!Anonymous poster hash: 5d624...adc
Gjest stian86 Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Hei! Jeg er i krakow nå og lurer på om det er noen som vet om steder her å kjøpe hundeutstyr? Har vært i en dyrebutikk men der var det omtrent ingenting og veldig kjedelig og dra herifra uten noen ting når det er så billig her!Anonymous poster hash: 5d624...adc hva med og bruke google ;-)?
Gjest Lille-pus Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Oppe ved jernbanestasjonen ligger det et stort senter som er veldig bra. Nede i underteasjen lå det for halvannet år siden en bra dyrebutikk som hadde masse hundeutstyr.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 hva med og bruke google ;-)? Du det har jeg nok allerede gjort skjønner duAnonymous poster hash: 5d624...adc 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Oppe ved jernbanestasjonen ligger det et stort senter som er veldig bra. Nede i underteasjen lå det for halvannet år siden en bra dyrebutikk som hadde masse hundeutstyr. Var der i går med det var utrolig dårlig utvalg:/ TSAnonymous poster hash: 5d624...adc
Gjest Lille-pus Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 (endret) Var der i går med det var utrolig dårlig utvalg:/ TSAnonymous poster hash: 5d624...adc Det var rart, for for 18 måneder siden var det veldig godt utvalg i hundeutstyr der. Du ser kanskje etter noe spesielt? Kan jo være et tips å spørre i resepsjonen på hotellet. Edit: Da har jeg goolet litt for deg: Karusek - Feliksa Konecznego 2/1U, 31-216 Kraków Kart Endret 16. mars 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Det var rart, for for 18 måneder siden var det veldig godt utvalg i hundeutstyr der. Du ser kanskje etter noe spesielt? Kan jo være et tips å spørre i resepsjonen på hotellet. Edit: Da har jeg goolet litt for deg:Karusek - Feliksa Konecznego 2/1U, 31-216 Kraków Kart Tusen takk for hjelp:-) skal sjekke ut den! Jeg er på utkikk etter seler for det meste, og på den butikken på senteret var det kun en som ikke var særlig fin hehe men er hos en venninne så får desverre ikke spurt i noe resepsjon heller :/ TSAnonymous poster hash: 5d624...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå