Gå til innhold

Hvilken str?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal kjøpe meg ei jakke. Butikken er utsolgt (buhu). Prøver jakka i str xs (ekspeditørens egen) - den er for liten men får igjen glidelåsen.

Skal bestille i rett str på nett.

Ekspeditøren mener S vil sitte stramt på meg (det er jo egentlig det peneste, så lenge den ikke sitter aalt for stramt. Hun mener den ikke vil bli pølseskinn) mens i str M vil jeg få plass til en tykk genser under (det er en "tidlig-vår/sen-høst"-jakke, det kan være greit med god plass? Er bare redd den kan bli "pløsete")

Jeg kjøper så sjelden klær på nett! Vanligvis prøver jeg i butikk og tar den jeg synes sitter penest. Det kan være alt fra XS til XL avhengi av plagg.

Hvilken str ville du bestilt? Er norsk nettbutikk, kan sende tilbake og bytte str men hadde vært fint å treffe på første forsøk :-)

Anonymous poster hash: bbd50...91e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok gått for den jeg tror ville se penest ut, om du ikke føler deg fin vil du jo ikke ha lyst til å bruke plagget likevel. Høres ut som S vil være et godt forsøk, og så får du legge på med skjerf og lue om det er kaldt, eller ta en varmere jakke på akkurat de dagene. :)

Skrevet

Kjøp den i str S.

Om det var bare litt som manglet i XS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...