AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har funnet ut at jeg spiser for lite. Jeg undervurderte hvor aktiv jeg var, og overvurderte hvor mye jeg spiste. Årsaken til at jeg oppdaget det var at jeg har fikk en kraftig ammoniakklukt av svette og urin. Dette kan blant annet tyde på at aktiviteten tærer på muskulatur, og jeg måtte ta en grundig gjennomgang av kosthold og trening for å finne svar. Jeg har funnet ut at jeg er i energibalanse ved ca 1200 kcal (netto), altså er hvileforbrenningen redusert ganske kraftig. Jeg har et greit treningsregime, så det er kostholdet jeg behøver hjelp til. Jeg må øke daglig inntak med ca 500 kcal om dagen. Er det best å øke inntaket gradvis, eller er det best å bare å legge til et ekstra måltid? Anonymous poster hash: ebe25...1e6
pusekatta Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Hvor høy er du og hvor mye veier du, siden du mener at du skal ligge på 1700 kalorier om dagen, når du trener en del? Hvordan du øker inntaket er akkurat det samme, gjør det på den måten som føles best for deg.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Hvor høy er du og hvor mye veier du, siden du mener at du skal ligge på 1700 kalorier om dagen, når du trener en del? Hvordan du øker inntaket er akkurat det samme, gjør det på den måten som føles best for deg. Jeg skal ned i vekt, derfor 1700 netto kcal om dagen. Takk for svar. Anonymous poster hash: ebe25...1e6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Jeg ser ingen grunn til å øke gradvis. Bare begynn og spis mer. Anonymous poster hash: b36e5...f1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå