Gå til innhold

Broderi

BREKKA LILL

Anbefalte innlegg

jeg rett og slett elsker å brodere, problemet er at det hoper seg en masse ferdigbrodert materialle på bordet mitt og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av det -s-

har noen av dere forslag over hvordan jeg kan bruk for disse...??

Hvis det finnes noen der ute i den store hobbyjungelen som vet noe om broderi, og kan hjelpe med å finne bruksområder for broderte ting, så vil jeg være svært glad..

det blir for mange bilder på veggen etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

brodere kanter på sengetøy osv.

brodere julekalendre

duker

kanter til strikkegensere

spørs litt hva slags type broderi det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ferdigbroderte ting har jeg ikke noen råd for, men hva med å brodere noe som du vet du kan bruke til noe.

Duker

Kant på håndkler (det finnes håndkler med innfelt kant det kan broderes på)

Smekker eller babytepper hvis du har barn.

Eller lag presanger rett og slett. Jeg har fått broderte serviettringer i presang en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å sy f.eks. grytekluter av dem? Hvis du er litt lei av disse bildene gjørde kanskje ikke noe om de blir slitt ved bruk? Vognteppe for baby i lappeteknikk med forskjellige briderier kan være morsomt? Eggevarmere? Ta deler av motiv å bruke på egenproduserte kort?

Men er litt enig med de andre her: Hva med å lege bruksting i stedenfor bilder til å henge på veggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk - gode forslag alle sammen... Jeg broderer stortsett korsting og det blir ofte bilder å ha på veggen eller puter.. Men som dere sier, det kan bli for mye av det.. har gitt bort mye, problemt her er at jeg ikke har skrevet opp hvem som har fått hva, så jeg er redd de skal få ting oppatt -hehe- jeg skal prøve å få solg det på den nettsiden noen nevnte - kanskje det er veien å gå, men så må jeg ramme det inn og ellers gjør det klart, slik at det bare er å henge det opp etc -s- men det er absolutt et alternativ -s- tusen takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...