rotekopp1989 Skrevet 16. mars 2014 #1 Del Skrevet 16. mars 2014 Heisann! Jeg snuser litt på ulike masterretninger i geologi (er på mitt andre år på geologi i bergen - og ja, jeg er litt tidlig ute med planlegging....), og særlig ingeniørgeologi høres interessant ut. Men info på internett er (veldig) sparsommelig, og jeg har sålangt bare klart å finne ut av at NTNU har en ren ingeniørgeologiprofil i sitt masterutvalg. Er det noen som vet om man kan bli ingeniørgeolog ved andre universitet? Oslo er særlig interessant, sambo mest sannsynlig får jobb der når han er ferdig med sin master... Ser UiO nevner ingeniørgeologi under rubrikken hvorfor velge master i geologi, men etter å ha søkt litt rundt og sett på fag finner jeg ikke noe sånn veldig spesifikt om ingeniørgeologi.. Noen som vet/har erfaringer å dele? takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #2 Del Skrevet 16. mars 2014 Tekniske geofag ja? Den linjen er mye rettet inn mot feks veibygging og gruvedrift, ville ha tatt en titt på feks petroleumsingeniør som alternativ. Anonymous poster hash: 07268...e1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rotekopp1989 Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 17. mars 2014 Tekniske geofag ja? Den linjen er mye rettet inn mot feks veibygging og gruvedrift, ville ha tatt en titt på feks petroleumsingeniør som alternativ. Anonymous poster hash: 07268...e1e Vet at det finnes noe som heter det ja, men det er vel ikke det samme som ingeniørgeologi? Tekniske geofag er en ingeniørretnig, mens ingeniørgeologi er en geologiretning på master, og i og med at jeg er underveis i en bachelor i geologi er det ikke aktuelt å bytte over til ingeniørretninger og dermed bytte studieretning helt. Man kan forøvrig også bli petroleumsgeolog, men det er ikke det samme som petroleumsingeniør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå