Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drømte aldri om selve akten i seg selv. Men hadde mareritt om at jeg var uærlig på høyt nivå ovefor kjæresten. Og at jeg var mer redd for å bli oppdaget enn at jeg hadde behov for å være ærlig og avsløre meg. I drømmen så løp jeg rundt og febrilsk prøvde å slette alle spor og overtale de som ante noe at det ikke var tilfelle at jeg gikk bak ryggen hans.

Jeg er under den tro at drømmer er noe ubevisst. At ubevisstheten prøver å fortelle deg noe.

Noen som har erfaring med drømmetydning?

Anonymous poster hash: a22f0...900

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med drømmetyding, men har også drømt å være utro. Da var jeg vel og merke i ett forhold hvor jeg ikke trivdes, så det var ikke så rart..

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke erfaring med drømmetyding, men har også drømt å være utro. Da var jeg vel og merke i ett forhold hvor jeg ikke trivdes, så det var ikke så rart..

Det jeg er redd for :/

Gjest lecter
Skrevet

Utro :

Dette er en motsetningsdrøm. Drømmer du din partner er utro vil han eller hun alltid være trofast. Dette gjelder selvsagt bare hvis drømmen er et symbol, og ikke en forutsigelse. Er dine venner utro setter de deg høyt. Hvis du er utro har du dårlig samvittighet for noe.

Gjest Sitronmelisse
Skrevet

Men i drømme blir jo gjerne 1 fjær til fem høns og. Er det noe du har unnlatt å fortelle kjæresten din, sånn i det daglige? Altså bare en liten hemmelighet eller noe.

AnonymBruker
Skrevet

Utro :

Dette er en motsetningsdrøm. Drømmer du din partner er utro vil han eller hun alltid være trofast. Dette gjelder selvsagt bare hvis drømmen er et symbol, og ikke en forutsigelse. Er dine venner utro setter de deg høyt. Hvis du er utro har du dårlig samvittighet for noe.

Takk for svar. Dårlig samvittighet? Det kan nok stemme. Har vært ganske sur de siste dagene. Har vært syk og da blir jeg helt uholdbar å være rundt. Hater nemlig å være syk. Tenker på alt jeg skulle ha gjort.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Men i drømme blir jo gjerne 1 fjær til fem høns og. Er det noe du har unnlatt å fortelle kjæresten din, sånn i det daglige? Altså bare en liten hemmelighet eller noe.

Ja. Jeg har logget meg inn på facebook og kikket på profilen til en eks. Deaktiverte facebook for 7 mnd siden. Så fikk jeg vite at eksen har følelser for meg, og da ble nysgjerrigheten for stor og jeg måttw inn å se. Tok ikke noe kontakt og har latt det ligge.

Ts

Gjest lecter
Skrevet

Drømmer er som oftest tilfeldige:) Elsker mannen min over alt og er helt hetro, i går drømte jeg at jeg var utro med ei dame... Man skal ikke tolke for mye inn i drømmer!

AnonymBruker
Skrevet

jeg har ofte vært utro i drømmene mine når jeg var gravid.. med ekser, med damer, johnny depp og andre fimskuespillere jeg ikke er tiltrukket av... you name it!

Gikk over så snart barnet ble født.

Anonymous poster hash: b3cc3...1f5
Gjest lecter
Skrevet

jeg har ofte vært utro i drømmene mine når jeg var gravid.. med ekser, med damer, johnny depp og andre fimskuespillere jeg ikke er tiltrukket av... you name it! Gikk over så snart barnet ble født. Anonymous poster hash: b3cc3...1f5

Haha glad du har det sånn å! Er gravid og har hatt flere sånne drømmer. Men drømmer alltid masse rart når jeg er gravid da. Var sånn sist å. Men føler meg ikke mindre sikker på mannen min likevel da. En drøm betyr ikke noe:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt et par drømmer om utroskap, og det jeg har fått ut av dem er at jeg bare frykter ekstremt mye å miste min kjære!

Utroskap er noe av det verste jeg vet om så jeg vet med 110% sikkerhet at det er noe jeg aldri kommer til å gjøre!

Så derfor tror jeg at jeg drømmer om å være utro, eller å bli bedradd fordi det er en så forferdelig handling for meg. Det er noe jeg frykter mest av alt!

Anonymous poster hash: 4f443...31a
Skrevet

Jeg har flere ganger drømt at jeg er utro, type drømme at jeg møter en gutt, vi henger sammen og så kysser han meg. Som oftest avbryter jeg kysset (i drømmen) pga kjæresten min, selv om jeg i drømmen kjenner på at jeg har lyst. Når jeg våkner har jeg ikke den følelsen i det hele tatt, og det er aldri samme person, sånn at det er ikke en spesifikk person jeg drømmer om. Jeg har bare alltid hatt sånne drømmer (drømmer om at gutter liker meg og sånn, sykt patetisk xD) men jeg er glad for at jeg alltid er bevisst om at jeg har kjæreste i drømmene, det er sjelden noe jeg "glemmer" og jeg får alltid veldig dårlig samvittighet etterpå.

Jeg vet ikke hva det betyr, og jeg syns det er litt vanskelig å forstå, for jeg tenker aldri på og har aldri hatt lyst til å være utro mot kjæresten min. Er bare når jeg drømmer at sånne tanker kommer. Jeg er åpen om det med kjæresten min, og han tar det veldig greit, han vet at jeg drømmer mye rart til vanlig, og stoler på meg når jeg sier jeg ikke ønsker å være utro. Snille, forståelsesfulle kjæresten min :rodmer:

Skrevet

Drømte aldri om selve akten i seg selv. Men hadde mareritt om at jeg var uærlig på høyt nivå ovefor kjæresten. Og at jeg var mer redd for å bli oppdaget enn at jeg hadde behov for å være ærlig og avsløre meg. I drømmen så løp jeg rundt og febrilsk prøvde å slette alle spor og overtale de som ante noe at det ikke var tilfelle at jeg gikk bak ryggen hans.

Jeg er under den tro at drømmer er noe ubevisst. At ubevisstheten prøver å fortelle deg noe.

Noen som har erfaring med drømmetydning?

For meg høres det mer ut som du er redd for å gjøre betydelige feil i forholdet (det verste man kan gjøre er ofte utroskap). I drømmene kommer ofte ting man er redd for/tenker på fram, og så lenge det føles ubehagelig å våkne etter drømmen - altså ikke sånn at du våkner med en forelsket følelse ovenfor vedkommende du drømte om, eller du ofte drømmer om én bestemt person i en sånn sammenheng - så tror jeg ikke du har så mye å bekymre deg over. Da er det nok bare "sunne" drømmer, som at du er redd for å ødelegge noe som betyr mye for deg.

Har hatt det slik tidligere selv, og da var jeg redd for å tråkke feil i forholdet eller falle for andre fristelser. Disse drømmene var en skremmer for meg, og jeg ble ekstra påpasselig :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt et par drømmer om utroskap, og det jeg har fått ut av dem er at jeg bare frykter ekstremt mye å miste min kjære!

Utroskap er noe av det verste jeg vet om så jeg vet med 110% sikkerhet at det er noe jeg aldri kommer til å gjøre!

Så derfor tror jeg at jeg drømmer om å være utro, eller å bli bedradd fordi det er en så forferdelig handling for meg. Det er noe jeg frykter mest av alt!

Anonymous poster hash: 4f443...31a

En hard påstand. Det er nok mange som har vært utro som har hatt samme oppfatning. Ingen vet hvordan livet kan endre seg, og hva man er kapabel av i gitte situasjoner.

Det alt handler om er å sørge for å holde liv i sitt eget forhold. Ikke ta partneren for gitt, og ikke minst er det ekstremt viktig å opprettholde et aktivt sexliv. Den dagen sexlivet dabber av og i verste fall opphører eller reduseres til noen få ganger i året, tror jeg hvem som helst vil være i stand ti lå være utro om den rette situasjonen byr seg. Dessverre er vi bare mennesker.

Anonymous poster hash: 4829c...705

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...