aline Skrevet 2. juni 2004 #1 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei. Skal prøve å holde den sunne linjen + litt økonomi, og lurer fælt på hva jeg kan lage utav fiskupudding? Har det fordi jeg bruker det på skiva til til lunsj og frokost, men det må da kunne gå an å lage noe middag utav det også? Uten melkeprodukter, så hvit saus og sånt går ikke. Kan jeg steke fiskepudding i skiver f.eks? og har noen tips om godt tilbehør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 2. juni 2004 #2 Del Skrevet 2. juni 2004 Stekt fiskepudding er godt. server med kokte poteter og reven gulrot blandet sammen med et par spiseskjeer appelsinjuice. Hakk fiskepuddingen i biter og stek sammen med grønnsaker som en slags wok, server med pasta, ris eller baguetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 2. juni 2004 #3 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg steker puddingen og lager råkost til. også poteter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. juni 2004 #4 Del Skrevet 2. juni 2004 * Stekt fiskepudding med tomatsaus og pasta * Fiskepudding i skiver legges lagvis i en ildfast form sammen med skiver av kokte poteter og tomater, dryss gjerne litt hakket dill over. Visp sammen noen egg, litt vann, salt og pepper og hell over. Stek ved 200 grader i ca 30 minutter. * Skjær fiskepudding og mandelpoteter i terninger/båter. Stek potetene i smør/olje sammen med noen hele hvitløksfedd til de er møre. Ha i bitene av fiskepudding og stek til det er lett brunet. Tilsett sitronsaft og en god håndfull hakket persille. * Server med sitronsmørsaus som lages ved å vispe sammen 150 g smør, saften av ½ sitron, 4-5 ss hønsebuljong, salt og hvit pepper. Sausen skal ikke koke, bare vispes til smøret har smeltet og sausen er varm. (kanskje ikke så sunt da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 2. juni 2004 Supert!!! tusen takk alle sammen!! skal lage en liten variant av flere av ideene, gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå