AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Hei Jeg har vært sammen med kjæresten min i litt over 4 år. Vi har kranglet utrolig mye i det siste, og jeg føler nok at veldig mye av det er min skyld fordi jeg har slitt med en del angst, og har da invitert han i en stor verden han ikke begriper seg på, og føler seg hjelpeløs i. Likevel har vi alltid vært betraktet som et veldig godt par og hatt det veldig bra sammen. Jeg har hatt angst siden jeg var 16, og de siste 6 månedene har ingenting meldt seg, og derfor forstår jeg ikke hvorfor han plutselig nå er så ubegripelig. Jeg lager mat til han, forsøker å snakke med han, gjøre ting jeg vet han liker osv. Men nå føler jeg veldig det har kommet til et punkt hvor han ikke ser meg lenger. Han sier han elsker meg, at han vil være sammen med meg, men så isolerer han seg og vil ikke gjøre kjærligheten vår i praksis. Jeg føler meg veldig hjelpesløs fordi jeg har virkelig prøvd å få dette til å fungere, snakke om vennene hans og ting han liker, overraske han med hyggelig ting, men likevel holder han meg litt unna, samtidig som han sier han elsker meg og vil være sammen med meg. Jeg er helt sinnssykt glad i han og vil så inderlig være sammen med han, men aner ikke hva jeg skal gjøre. Føler jeg har snakket med han, sendt mailer, og likevel sier han bare han vil være sammen men ikke viser det. I kveld skulle vi feire bursdagen min, og han endte med å drikke seg full og bli enda rarere enn vanlig og gå å legge seg. Jeg tør ikke sette noen krav for da blir det enda mer bråk. Hva skal jeg gjøre?? Jeg tror ikke jeg klarer å slå opp for jeg er så sinnssykt forelsket i han. Samtidig så ser jeg jo at den eneste sympatien jeg er får, og muligheten til å snakke med han, er når jeg gråter. Anonymous poster hash: 56055...1a3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Det skal nevnes at vi er masterstudenter begge to. Jeg er 25 og han er 26. Setter virkelig pris på alle mulige råd. Anonymous poster hash: 56055...1a3
plix Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Jeg tror du er for voldsom, har du prøvd å ta ett skritt tilbake? Kanskje du får mer respons da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå