AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Jeg har lav rist, men jeg vet ikke om det gjør at jeg ikke kan bruke pumps. Jeg har små føtter generelt, de er smale og så har jeg i tillegg lave rister. Dette gjør at jeg ikke kan bruke alle typer sko, noe som er utrolig irriterende. Ahhh, jeg som elsker pumps; de er så fine og gjør virkelig noe med klærne. I tillegg sliter jeg med å bruke sko uten noe som kan hektes på foten liksom, snøring eller noe. Hva slags sko er fine og høye, men som man likevel kan bruke om man har lav rist/smale føtter? Hm... Kan man få spesiallaget sko eller noe? haha... Anonymous poster hash: bffc8...59c
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 vrist* heter det kanskje. Og så har jeg smale hæler og alt. Anonymous poster hash: bffc8...59c
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Sliter med det samme, så henger meg på her.. Anonymous poster hash: 9140c...696
Gjest Lille-pus Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Pumps er preget ved at de er åpne over vristen, hvis ikke går de i kategorien moccasiner. Nåja, italienske sko er ofte mye smalere enn f.eks. tyske sko. Kan det være en idè å finne en skobutikk med litt utvalg, få hjelp der og prøve. Hvor små str. snakker vi om? Jeg vet ikke om så mange frittstående butikker som fører små størrelser, men det finnes noen.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Reis til Italia eller Spania du. Ferie og skokjøp er en fantastisk kombi. Anonymous poster hash: d2fb3...834 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har høy vrist, og veldig smale føtter og en veldig smal hel. Jeg finner sjeldent pumps ol, som sitter på foten min. Alt faller av bak og brått gikk jeg skoløs Men Bianco har pumps som sitter som støpt på meg. De er smale bak i helkappen og de går ned i størrelse 35. Anonymous poster hash: d2c99...d2d
Gjest Evans Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har lav rist, men jeg vet ikke om det gjør at jeg ikke kan bruke pumps. Jeg har små føtter generelt, de er smale og så har jeg i tillegg lave rister. Dette gjør at jeg ikke kan bruke alle typer sko, noe som er utrolig irriterende. Ahhh, jeg som elsker pumps; de er så fine og gjør virkelig noe med klærne. I tillegg sliter jeg med å bruke sko uten noe som kan hektes på foten liksom, snøring eller noe. Hva slags sko er fine og høye, men som man likevel kan bruke om man har lav rist/smale føtter? Hm... Kan man få spesiallaget sko eller noe? haha... Anonymous poster hash: bffc8...59c Jeg kan ikke bruke høye sko i det heletatt, eller jeg får i hvert fall ikke til (får alltid vondt samme hvordan sko det er). Jeg har gitt opp, men er like glad - det finnes jo så utrolig mange fine lave sko! Vedrørende å få sko laget: Jeg vet det er en skomaker på majorstua (eller det var i hvert fall det før i tiden) som lager sko på bestilling. Jeg tror ikke akkkurat at det er billing, men veldig kult å kunne få sin egen designet sko da!
Gjest Snow Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har høy vrist, og veldig smale føtter og en veldig smal hel. Jeg finner sjeldent pumps ol, som sitter på foten min. Alt faller av bak og brått gikk jeg skoløs Men Bianco har pumps som sitter som støpt på meg. De er smale bak i helkappen og de går ned i størrelse 35. Anonymous poster hash: d2c99...d2d Åh, jeg må prøve pumps på bianco. Har smal hæl og ingen pumps vil sitte på foten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå