AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Jeg holdt på med en fyr i et par måneder i fjor (tidlig) høst.. Vi rotet litt, møttes stort sett på fylla.. Etterhvert fikk jeg litt følelsen av at han kanskje ikke var sånn superhypp på å fortsette, men jeg er litt usikker.. er usikker på om han egentlig bare var en player eller om han oppriktig hadde sine grunner for at han lot det dabbe av litt.. endte ihvertfall opp med at jeg slettet han fra facebook og sånn.. Meeen jeg klarer ikke glemme han! Tenker på han hele tiden.. lurer egentlig litt på hva som skjedde når vi mistet kontakten.. og lurer på hvordan det kunne ha utviklet seg videre.. hadde dere syntes det hadde vært rart og patetisk om jeg tok kontakt med han igjen? Hvordan hadde dere reagert? Det er jo 5-6 mnd siden sist vi hadde kontakt.. Og hva burde jeg evnt skrevet? Anonymous poster hash: 18b46...74b
Meline37 Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 (endret) Jeg holdt på med en fyr i et par måneder i fjor (tidlig) høst.. Vi rotet litt, møttes stort sett på fylla.. Etterhvert fikk jeg litt følelsen av at han kanskje ikke var sånn superhypp på å fortsette, men jeg er litt usikker.. er usikker på om han egentlig bare var en player eller om han oppriktig hadde sine grunner for at han lot det dabbe av litt.. endte ihvertfall opp med at jeg slettet han fra facebook og sånn.. Meeen jeg klarer ikke glemme han! Tenker på han hele tiden.. lurer egentlig litt på hva som skjedde når vi mistet kontakten.. og lurer på hvordan det kunne ha utviklet seg videre.. hadde dere syntes det hadde vært rart og patetisk om jeg tok kontakt med han igjen? Hvordan hadde dere reagert? Det er jo 5-6 mnd siden sist vi hadde kontakt.. Og hva burde jeg evnt skrevet? Anonymous poster hash: 18b46...74b Det er ikke rart å ta kontakt igjen. men tenk deg godt om, for det er gjerne en grunn til at han dabbet av kontakten... Jeg har blitt særere med erfaringer, og tenker at hvis en mann dumper meg, eller daffer av en gang, så er han ut for godt.... for da var han ikke interessert nok. Men samtidig så kan følelser ligge der for noen, spesiellt ekssamboeren min... Hvis han ville tilbake: hva ville jeg gjort eler sagt da? jo han prøvde seg en eller to ganger før men jeg satt kriterie om at han måtte være venner med meg minst ett år først.... og tror faktisk selv at jeg aldri ville tilgitt at han gikk videre i livet, og hadde nok aldri tatt han tilbake selv om jeg fortsatt er glad i han på en måte. Jeg har også opplevd at gamle dater har kommet tilbake 2 år etter brutt kontakt... og så sier de at de plutselig at jeg er den dama de aldri kan glemme, og hvor forelska de var i meg osv,, mens jeg tror de ikke. De skylder på at de var opptatt med jobb..eller at jeg virket uinteressert som grunn....men jeg klarer ikke å stole på det. Jeg tenker at det er en desperat grunn! De kommer fordi de ikke har fått seg noe annet..... Min tanke.... Endret 16. mars 2014 av Meline37 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Det går jo an å angre...hvorfor ikke ta sjansen? Hilsen en som sliter med en gammel flamme selv og heller ikke tør.. Anonymous poster hash: e4d0c...cf2
Marie90 Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Hvis han sluttet å ta kontakt ville jeg ikke gjort noe. Han var ikke oppriktig interessert. Det er andre menn der ute, så hiv deg selv ut på markedet igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Takk for innspill.. Hvis han sluttet å ta kontakt ville jeg ikke gjort noe. Han var ikke oppriktig interessert. Det er andre menn der ute, så hiv deg selv ut på markedet igjen. Ja.. har tenkt på det. Tenker jo at hvis han hadde vært oppriktig interessert så hadde han sørget for å beholde kontakten..og en del av meg tror han muligens er en player. Men jeg vet ikke. Har vært på markedet hele veien, men klarer ikke glemme han, så ender opp med at jeg sammenligner alle nye jeg møter med han også mister jeg interessen fordi de ikke er som han, eller er han.. Så vet ikke hva jeg skal gjøre:/ Anonymous poster hash: 18b46...74b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Go for it! Kanskje han sitter hjemme å tenker det samme.. Anonymous poster hash: 87ee5...6af
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 Go for it! Kanskje han sitter hjemme å tenker det samme.. Anonymous poster hash: 87ee5...6af TS her.. I wish:) noe sier meg at han hadde tatt kontakt på en eller annen måte hvis han gjorde det.. vet ikke.. det siste han sa var at han gledet seg til å se meg igjen og at "vi sees snart" og at han skulle lage middag til meg.. tok kontakt med han et par uker etter at han sa det, og da fikk jeg et svar som tydet på at han ikke helt hadde planer om at det skulle skje akkurat. Og etter det dabbet det ut og jeg slettet han. Han har jo aldri sendt noen melding om hvorfor jeg har slettet han f eks, så enten har han ikke lagt merke til det og da var han jo ikke spesielt intr og/eller så driter han i det.. Er det normalt å tenke på noen så intenst i så lang tid etterpå? Anonymous poster hash: 18b46...74b
Inwe Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 TS her.. I wish:) noe sier meg at han hadde tatt kontakt på en eller annen måte hvis han gjorde det.. vet ikke.. det siste han sa var at han gledet seg til å se meg igjen og at "vi sees snart" og at han skulle lage middag til meg.. tok kontakt med han et par uker etter at han sa det, og da fikk jeg et svar som tydet på at han ikke helt hadde planer om at det skulle skje akkurat. Og etter det dabbet det ut og jeg slettet han. Han har jo aldri sendt noen melding om hvorfor jeg har slettet han f eks, så enten har han ikke lagt merke til det og da var han jo ikke spesielt intr og/eller så driter han i det.. Er det normalt å tenke på noen så intenst i så lang tid etterpå? Anonymous poster hash: 18b46...74b Tror det er helt normalt. Jeg har lekt med tanken på å ta opp kontakt med sommerflørten min fra 2007 mest fordi nå er vi faktisk (ifølge Facebook iallefall) begge single..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå