Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg traff kjæresten min for ett år siden, han var ikke klar for et forhold før jeg bestemte meg for at nok var nok og ville flytte til Bergen med jobben. Jeg fortalte han om jobben i begynnelsen av November og kuttet kontakten for at den verste kjærlighetssorgen skulle gi seg da jeg var fryktelig glad i han, og han i meg. Etter tre uker tok han kontakt igjen og ville ha meg med at det inneholdt og vi har vært kjærester siden.

Jeg er 19 år og han er 26. Han eier et hus og jeg har bodd hos stort sett siden 26 November. Fra jeg traff han for et år siden har jeg ryddet og vasket og strengt takk vært husmor. Jeg har tatt meg av alt med husholdning å gjøre siden vi ble kjærester, men han roter så fantastisk mye og jeg er dritt lei av å leke hushjelp.

Jeg føler ikke at det er stort til forhold etter 4 mnd og er egentlig litt lei, men jeg er så glad i han og vet ikke hva jeg burde gjøre.

På mange måter er han så snill, men samtidig ikke. Han kommer med kommentarer hele tiden og mener at jeg skal godta det. I dag sa han at jeg ikke bidro til "fellesskapet" altså at jeg bare roter og ikke rydder. Jeg ble forbannet fordi dette er feil. Han roter som et lite helvete og jeg rydder etter han, noe han ikke innser. Han er lat! Han mener det er min oppgave som kvinne å rydde og vaske!

Vi er også så veldig forskjellige, jeg syns ikke at han er morsom og mange ganger så lurer jeg egentlig på hva jeg ser i han. Vi diskuterer hele tiden og jeg ender alltid opp med å bli sur, men han tar meg ikke seriøst. Pluss at han er ufattelig barnslig!

Jeg er egentlig så usikker på hva jeg burde gjøre da jeg er veldig glad i han, og er redd for å angre om jeg drar fra han. Jeg vet at han elsker meg og er igjen veldig redd for å såre han om jeg gjør det slutt. Jeg vet ikke en gang hvordan jeg skulle gjort det slutt da jeg egentlig aldri har gjort det før heller( han er min første kjærlighet)

Dette er kanskje veldig teit, men stjernetegnene beskriver oss veldig godt, jeg er kreps og han er løve og jeg merker det så veldig godt!

Kan noen med litt erfaring vennligst gi meg noen råd, og jeg belager at dette ble fryktelig langt, men jeg trenger virkelig hjelp!

Endret av mnhi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ville ikke hatt vondt av å vokse opp litt mer først og så gå for hva du vil ha og trenger. Dette gjelder ha også forøvrig. Du ser nå hva du får og kan velge om du vil være i det eller ikke. Ting kommer ikke til å forandre seg drastisk med tiden.

Jeg kan selvsagt ta feil, men om du leser igjennom hva du skriver og tenker på hvilket råd du ville gitt dersom det var en annen som spurte deg så har du vel svaret du leter etter allerede.

• Liker 2
Skrevet

Enig med bruker over, om et par år kommer du sannsynligvis til å innse at han var en dust.

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Du må nok ut av dette forholdet, ja. Det er ikkje slik det skal vere å ha ein kjæreste. Kva gjer han for deg? Han seier kanskje pene ting, men det kostar han ikkje noko. La deg sjølv sleppe fri frå denne mannen, og skap deg eit nytt liv på eiga hand. :klemmer:

Skrevet

En ting til, når vi var borte fra hverandre i de tre ukene så han han pratet med eksen på meldinger. Jeg mistenkte at han hadde det og beklagelig klarte jeg ikke å la være så jeg snek på tlf han/facebook. Han skrev at han savnet henne osv. og lurte på å møtes.. Vi traff hverandre på møteplassen og i perioden vi var vekk fra hverandre meldte han seg inn der igjen... Jeg har spurt han i ettertid om han traff noen fra møteplassen når vi var borte fra hverandre og han sa nei.. (Jeg fikk vite av ei venninne at han var der og tok det opp med han.)
Han pratet med ei jente fra møteplassen på face, som jeg oppdaget når jeg snek. Jeg har ikke tatt dette opp med han fordi jeg vet at det er så utrolig frekt å gjøre det, men jeg stolte ikke på han da og måtte vite det. Når jeg spurte han om hvorfor han var på møteplassen når vi var vekk fra hverandre så sa han at det var hans måte å prøve å finne ut av hva han ville..

AnonymBruker
Skrevet

For din egen del: gå og aldri se deg tilbake. Du vet selv at du ikke ser for deg en fremtid med han. Sett deg en plan. Gjør det slutt i løpet av mars for eksempel. Det er det eneste riktige.

Du fortjener så mye bedre.

Anonymous poster hash: 6d320...498

AnonymBruker
Skrevet

Gååå! :) Har vært i lignende forhold, og det var vanskelig å bryte ut. MEN, DET BLE SÅ MYE BEDRE! Det er mange andre der ute, du trenger ikke å holde ut med han! :)

Anonymous poster hash: b40c2...037

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...