AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Hei, var på første date med en fyr idag, møtte han på Sukker. Da vi gikk fra daten sa vi begge at det hadde vært hyggelig, han spurte han om å treffes igjen og jeg sa vel noe som lignet på ja. Vi avtalte ikke tidspunkt, men aktivitet, og jeg sa at jeg var opptatt neste helg. Han spurte også om han kunne legge meg til på facebook, jeg sa ja. Jeg var veldig usikker på hva jeg skulle svare da han spurte meg, for jeg var ikke helt sikker på om jeg ville ta det videre, og jeg er i tillegg ganske ny til alt dette dating-opplegget. Nå har jeg tenkt litt, og funnet ut at jeg ikke kan se for meg noe med han. Han var hyggelig, men vi har lite til felles og han minner meg for mye om den litt late broren min egentlig... Uansett, nå har han lagt meg til på facebook, men jeg har ikke svart på venneforespørselen fordi jeg er usikker på om jeg skal legge han til og hvordan jeg skal si fra. Jeg har allerede sagt at det var greit for meg at han la meg til på facebook, men nå føler jeg at jeg kanskje bare skal sende han en melding på facebook uten å legge han til som venn. Jeg har ganske mange venner på facebook, men jeg syns det er litt rart å bli venn med han for så å si fra etterpå.... Kunne eventuelt godtatt han, og så si fra når han snakker med meg igjen, eller når han nevner å møtes igjen... Hva skal jeg gjøre? Er det slemt å bare sende en melding med en gang, og ikke legge han til? Eller bør jeg legge han til siden jeg allerede har sagt ja, og så si fra om en liten stund? Jeg vet heller ikke hvordan jeg skal få sagt det til han, jeg er ikke god på sånt og liker ikke å skuffe andre. Men jeg synes vi har for få felles interesser, han virket litt lite engasjert/aktiv med ting og brukte et gammelt bilde på sukker så han var ikke helt min type utseendemessig. Føler meg slem som skriver dette, men det er sånn jeg føler det. Hva skal jeg si til han? Syns det blir litt feil å si noe om at det er meg, ikke han, men jeg er åpen for å dra en hvit løgn om det kanskje kan gjøre det lettere for han. Han er en hyggelig fyr, bare ikke en jeg kan se for meg å date/bli kjæreste med. Setter stor pris på hjelp! Jeg bør svare på venneforespørselen i løpet av morgendagen føler jeg. Anonymous poster hash: 629f2...e84
Gjest ashanti Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Hvordan si nei? Du sier det bare som det er:) Du trenger ikke akseptere venneforespørselen heller, hvis du føler det blir feil. Vent til han sender deg en melding f eks og da skriver du bare at du ikke føler det var helt riktig for deg. Tenk om alle gutter tenkte så hardt igjennom hvordan de skulle avvise en jente, det hadde vært noe! Istedenfor den greia med å bare bli stille og forsvinne.
Hecubaa Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Jeg hadde ikke godtatt venneforespørselen, men siden han sikkert går og venter på at du skal godta ville jeg sendte han en melding først som sist og sagt at du ikke føler at er helt klar for dette datingstyret enda og at du derfor ikke føler det blir riktig å ha han på facebook fordi det appellerer til videre kontakt..
Sandie Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Har vært i slike situasjoner tidligere og pleier å si det rett ut. At jeg ikke har lyst å fortsette datingen fordi jeg ikke føler det er noe gnist der og at ulikhetene er for store. Jeg ville ikke akseptert venneforespørselen, bare gitt beskjed i en melding at jeg ikke ønsker noe mer.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Ok, da var det det samme som jeg tenkte, selv om jeg allerede hadde sagt ja til at han kunne legge meg til. Det føles best for meg bare å si fra nå med en gang, så slipper jeg å gå rundt og tenke mer på det. Har tenkt å sende han en melding nå, uten å akseptere venneforespørselen, men så kom jeg på at meldinga kanskje bare havner i "annet" mappa? Vi har bare 1 felles venn, men siden han har sendt meg venneforespørsel i tillegg så burde den vel dukke opp i vanlig innboks? Jeg vet ikke helt hvordan systemet til facebook funker sånn sett, men jeg tror jeg bare skal sende han en melding nå uansett... Om den havner i annet-mappa sender han sikkert bare melding på sukker i stedet. Anonymous poster hash: 629f2...e84
Sandie Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Ok, da var det det samme som jeg tenkte, selv om jeg allerede hadde sagt ja til at han kunne legge meg til. Det føles best for meg bare å si fra nå med en gang, så slipper jeg å gå rundt og tenke mer på det. Har tenkt å sende han en melding nå, uten å akseptere venneforespørselen, men så kom jeg på at meldinga kanskje bare havner i "annet" mappa? Vi har bare 1 felles venn, men siden han har sendt meg venneforespørsel i tillegg så burde den vel dukke opp i vanlig innboks? Jeg vet ikke helt hvordan systemet til facebook funker sånn sett, men jeg tror jeg bare skal sende han en melding nå uansett... Om den havner i annet-mappa sender han sikkert bare melding på sukker i stedet. Anonymous poster hash: 629f2...e84 Regner med meldingen havner i annet-boksen uansett. Kanskje best å sende ham den meldingen på Sukker, og få det ut av verden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå