Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns du om disse øyenbrynene?

lily-collins-3.jpg?w=500&h=659

Anonymous poster hash: d442f...63c
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet (endret)

Synes de kler henne godt. Hun har et så søtt ansikt at markerte og store bryn skaper en fin kontrast. I tillegg er de fint formet og har rene linjer, så er ikke slik at hun har uryddige bryn heller.

Endret av BabyBlue
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de var pene og naturlige. Flere burde la brynene sine være slik de er. Det er altfor mange som napper brynene strektynne og unaturlige, og det ser ikke pent ut i mine øyne.

Anonymous poster hash: 3c600...81e
AnonymBruker
Skrevet

Litt for store og dominerende for min smak. Dama går med mascara, eyeliner og øyeskygge på bildet, så det tar litt av fokuset vekk såklart. Hadde hun vært usminket ville nok flere sett det.

Anonymous poster hash: da50a...24e
AnonymBruker
Skrevet

1369148271_lily-collins-441.jpg Her er et bilde uten sminke også. Enig med AB over her nå :)

Anonymous poster hash: d442f...63c
AnonymBruker
Skrevet

Pene til hennes farger i hud og hår:) Ville vært alt for mørke for meg som er lys blond selvsagt, men skulle gjerne ønske bryna mine var mer markerte:\ Mine vokser "all over the place," er lyse og udefinerte. Ser ut så jeg ikke har øyenbryn i det hele tatt når jeg ikke har sminke på dem:P Det morsomste med det hele? Jeg er den ENESTE i min familie som er lys! ALLE er mørke. Noe du vil fortelle meg mamma? :fnise:

Anonymous poster hash: 505b7...307
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...