Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er rent praktisk totalt forskjellige. Noe som har kommet frem etter 2 år. Ante ikke at det går an å elske noen så høyt som en samtidig vurderer å flytte fra..Er helt målløs..

Anonymous poster hash: 836eb...223

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere snakke sammen og finne ut av det? Eller er det så grunnleggende store feil at det aldri vil gå?

Ikke lett situasjon!

Anonymous poster hash: 595a7...605
AnonymBruker
Skrevet

Går på hvor vi er i livet og hva vi ønsker. Vi er begge tidlig 30. Han velger å la morgendagen bare komme, mens jeg trenger å ha det forutsigbare.

Han er en moden og reflektert mann. Ubeskrivelig på mange måter. Men realistisk sett så er vi ingen god match og jeg vil ikke være såpass naiv å tro at vi kan forme oss sammen.

Forelskelsen begynner å gå over og jeg ser fareskiltene nå når hverdagen innhenter oss.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som dette er et problem som ligger hos deg. Jeg tolker det som at du er en person som ikke takler å ikke ha kontroll på det meste rundt deg. Dette er noe du selv må jobbe med, og det er stor fare for at dette vil være et problem i et nytt forhold også. Det store flertallet er nemlig mer av typen som kjæresten din, nemlig at de "lar morgendagen komme". Til en viss grad selvsagt.

Jeg har selv vært bort i "kontrollfreaker", og jeg hadde aldri kunne taklet et samliv med en slik mann.

Min påstand er at et parforhold er det i livet som kreves mest arbeid og vedlikehold. Dessverre er det vel blitt slik i dag at folk forventer at det skal være en dans på roser, og konsekvensene er vi. Svært få holder ut i sine forhold, og i dag er vel tallet på forhold som varer livet ut godt under 50%.

Anonymous poster hash: 722f1...68b
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som dette er et problem som ligger hos deg. Jeg tolker det som at du er en person som ikke takler å ikke ha kontroll på det meste rundt deg. Dette er noe du selv må jobbe med, og det er stor fare for at dette vil være et problem i et nytt forhold også. Det store flertallet er nemlig mer av typen som kjæresten din, nemlig at de "lar morgendagen komme". Til en viss grad selvsagt.

Jeg har selv vært bort i "kontrollfreaker", og jeg hadde aldri kunne taklet et samliv med en slik mann.

Min påstand er at et parforhold er det i livet som kreves mest arbeid og vedlikehold. Dessverre er det vel blitt slik i dag at folk forventer at det skal være en dans på roser, og konsekvensene er vi. Svært få holder ut i sine forhold, og i dag er vel tallet på forhold som varer livet ut godt under 50%.

Anonymous poster hash: 722f1...68b

Hehe. Skal si du fikk mye ut av et innlegg med heller lite info ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av oss som er noe problem. Har ikke behov av å endre han. Tvert imot. Vil ikke endre noen. Derfor jeg prøver å se fremover. Vil ikke sitte i et forhold jeg føler bare blir falskt.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...