Gå til innhold

Vekkeklokke med behagelig ringelyd - finnes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke lyst til å ha stråling fra mobilen på soverommet mens jeg sover, men trenger en vekkeklokke. De vanlige klokkeradioene (som var før i alle fall) har stort sett grusomme ringelyder/skingrende pipelyder.

Kunne tenke meg en digital vekkeklokke som har samme type behagelig ringelyd som det er på mobiltelefoner.

Noen som vet om dette finnes?

Hilsen Nelle :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

phillips wake up light med fuglekvitter, den synes jeg er behagelig å våkne til, både pga lys og lyd:)

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar, men har hatt denne tidligere og synes ikke den er noe særlig. Våkner ikke av lyden heller - det blir altfor svakt med kun fuglekvitter. ;-)

Er så mange ulike ringelyder til mobil - det MÅ da kunne gå an å finne en helt vanlig, digital vekkeklokke/klokkeradio med en annen ringelyd enn den skrikende pipingen?

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg docking til mobilen. Sett den utafor rommet ditt . Velg sang selv

Anonymous poster hash: fcd84...a66

Skrevet

Min mobil har kun èn alarmtone, og jeg kan ikke definere denne selv. I tillegg ringer den kun 10 sekunder før den stopper. Ingen snooze funksjon. Dermed er mobilen verdiløs som vekkeklokke.

Gjest Lincoln
Skrevet

Det finnes tusen forskjellige varianter vekkerklokker, og mange som du kan programmere med egen lyd. Ellers så kan du ha på radio som vekking.

Men jeg trodde egentlig at vekkerklokke skulle være ubehagelige jeg. Slik at man våkner.

AnonymBruker
Skrevet

Sett mobilen i flymodus = ingen stråling. Problem solved!

Anonymous poster hash: 4572b...92f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg våkner ikke av behagelige ringetoner for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 179b6...3c7
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Hei, jeg lurte egentlig på det samme.. Om det finnes en vekkeklokke som har fuglekvitter, rennende bekk eller lignende, til alarmlyd. Har sett at det finnes en vekkeklokke som man våkner av lys (philips wake up light), MEN finnes det en vanglig vekkeklokke med behagelig lyd?

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg lurte egentlig på det samme.. Om det finnes en vekkeklokke som har fuglekvitter, rennende bekk eller lignende, til alarmlyd. Har sett at det finnes en vekkeklokke som man våkner av lys (philips wake up light), MEN finnes det en vanglig vekkeklokke med behagelig lyd?

Velkomstgaven min fra laredoute var nå nettopp en gresselig stygg vekkeklokke, med fuglekvitter og rennende bekk som vekkelyd.

Anonymous poster hash: db711...fbf

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, men har hatt denne tidligere og synes ikke den er noe særlig. Våkner ikke av lyden heller - det blir altfor svakt med kun fuglekvitter. ;-)

Er så mange ulike ringelyder til mobil - det MÅ da kunne gå an å finne en helt vanlig, digital vekkeklokke/klokkeradio med en annen ringelyd enn den skrikende pipingen?

Koble tidsur til en musikkspiller/ radio

Anonymous poster hash: 74d11...f46

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det finnes ikke.

Anonymous poster hash: 14527...7a9
AnonymBruker
Skrevet

Min mobil har kun èn alarmtone, og jeg kan ikke definere denne selv. I tillegg ringer den kun 10 sekunder før den stopper. Ingen snooze funksjon. Dermed er mobilen verdiløs som vekkeklokke.

Hæ? Har du mobil fra steinalderen eller? Da ville et mye bedre tiltak om du er bekymret for stråling være å kjøpe en mobil fra dette århundret...

Anonymous poster hash: 083dd...cc8

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har ikke lyst til å ha stråling fra mobilen på soverommet mens jeg sover, men trenger en vekkeklokke. De vanlige klokkeradioene (som var før i alle fall) har stort sett grusomme ringelyder/skingrende pipelyder.

Kunne tenke meg en digital vekkeklokke som har samme type behagelig ringelyd som det er på mobiltelefoner.

Noen som vet om dette finnes?

Hilsen Nelle :-)

Stråling fra mobilen er helt ufarlig. Du må ikke tro alt du leser. :)

Anonymous poster hash: fd300...4b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...