Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

i kroppen.Vekten har plutselig fyki i været,og jeg vet at dette ikke er fett. Er snakk om såpass mange kg på kort tid,så det er ikke mulig at det kan være fett. Men det jeg lurer på er om denne væska kan "synes". Jeg føler at lårene mine er betraktlig større enn nprmal kan dette skydes at det har samlet seg væske der?

Anonymous poster hash: e5e80...88a
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Hvor kort tid er det snakk om? Om jeg har litt ekstra vann i kroppen så merker jeg det kanskje litt i livet på buksene, men ikke så mye at jeg føler meg mye større.

Vekta varierer max med et par kilo om det er vannvekt og vomfyll.

AnonymBruker
Skrevet

Bestill legetime så fort som mulig.

Anonymous poster hash: 3eb26...05e

AnonymBruker
Skrevet

Vi snakker flere kilo fra tirsdag til i dag.

Gjest Runforit
Skrevet

Hva er flere kilo? Hvor mye mer har du spist de dagene?

AnonymBruker
Skrevet

røflig 1 kilo per dag. Jeg har inntatt mer enn forbrent kan man vel si. Har vært i en liten down periode,og det har blitt noe trøstespising kan man si.Men nei det er ikke snakk om en spiseforstyrrelse bare for å ha det på det rene :)

Gjest Runforit
Skrevet

Da er det nok mest vannvekt og litt fett. Går seg bort igjen på et par uker om du går tilbake til normalt kosthold og trening :)

AnonymBruker
Skrevet

Vet at mye er vann,men lurte på om det kunne samle seg sånn på lårene?Både ser og merker at de har blitt større.

Gjest Runforit
Skrevet

Ja, vann samler seg overalt. Mulig du er ekstra disponert på lår/bein.

AnonymBruker
Skrevet

Ok,takk for svar.Ja jeg er nok tydligvis det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Test for å sjekke væskeopphopning i kroppen: klyp på huden med tommel og pekefinger om huden trekker seg sakte tilbake, eller spretter tilbake. Trekker huden seg sakte tilbake, kan dette være et tegn på væskeopphopning.

Tips for væskeopphopning er å nettopp drikke mye vann. Salt binder væske, og har du fått i deg endel salt, så drikk enda mer vann.

Anonymous poster hash: a535b...96e
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke akkurat å sjekke.Det sier seg selv at det er væske når jeg har gått opp røflig 1 kilo per dag ;)

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke akkurat å sjekke.Det sier seg selv at det er væske når jeg har gått opp røflig 1 kilo per dag ;)

Det er ingen vanskelig test, og det tar ikke lang tid - men forstår jo at du rett og slett har bestemt deg for hva dette er for noe.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen vanskelig test, og det tar ikke lang tid - men forstår jo at du rett og slett har bestemt deg for hva dette er for noe.

Så du mener med andre ord at det er mulig å gå opp 1 kilo i fett på et døgn?

AnonymBruker
Skrevet

Så du mener med andre ord at det er mulig å gå opp 1 kilo i fett på et døgn?

Det er ikke det som er saken her. Jeg syns du svarte litt frekt, bare. Hvorfor kan du ikke bare klype og se hva som skjer? Det er det jeg ikke forstår.

AnonymBruker
Skrevet

Nå tror jeg du la litt vel mye i svaret mitt.Var overhodet ikke noe frekkhet fra min side.Har tatt sånne testerfør,men de slår ikke ut på væskeoppsamling til tross for at det er klar at det er væske. Nå har jeg gått ned 3 kg på 2 døgn,så det sier jo sitt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det er absolutt mulig at det er snakk om væske, men for en person som har normal nyrefunksjon, og har fått væske i kroppen på grunn av inntak av mat (blant annet salt og sukker..) som holder på vann vil væsken hovedsaklig legge seg i føttene og leggene først. Ville sjekket om du var hoven der først med andre ord. Om man har væske i kroppen vil den gjerne føles litt mer myk og "slengete" når man går ( i hvert fall hos meg.. :fnise: ), og det er ikke uvanlig at trykk-og-slipp-metoden ikke funker selv om det er vann. Ville sett an noen dager/uker om det forsvinner igjen, for det er som regel ikke noe farlig om man går noen uker med vann i kroppen. Om det ikke blir borte bør du jo ta en tur til legen..

Anonymous poster hash: 9f5d7...fb9
AnonymBruker
Skrevet

Det er absolutt mulig at det er snakk om væske, men for en person som har normal nyrefunksjon, og har fått væske i kroppen på grunn av inntak av mat (blant annet salt og sukker..) som holder på vann vil væsken hovedsaklig legge seg i føttene og leggene først. Ville sjekket om du var hoven der først med andre ord. Om man har væske i kroppen vil den gjerne føles litt mer myk og "slengete" når man går ( i hvert fall hos meg.. :fnise: ), og det er ikke uvanlig at trykk-og-slipp-metoden ikke funker selv om det er vann. Ville sett an noen dager/uker om det forsvinner igjen, for det er som regel ikke noe farlig om man går noen uker med vann i kroppen. Om det ikke blir borte bør du jo ta en tur til legen..

Anonymous poster hash: 9f5d7...fb9

Det er på vei ut nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...