AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Vet det er veldig individuelt, men ønsker å høre noen andres tanker Vi har en liten gutt på 2 år. Tok oss ca 5 år fra vi sluttet med prevensjonen og til han ble født.... Har alltid ønsket meg fler barn, men etter han ble født har jeg følt meg veldig fornøyd med livet. Kjenner ingen ønske etter flere barn nå, og vet jo ikke om jeg noen gang kommer til å ønske fler?? Tror jeg innerst inne er redd det skal ta like mye tid som sist, noe jeg kjenner jeg ikke orker tanken på Noen som har hatt det slik og senere i livet blitt babysyk igjen? Eller noen som har tatt valg om å ha ett barn og angret på det seinere? Anonymous poster hash: a2d2c...912
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Jeg planla nr to før nr en var født. Brukte prevensjon bare de første månedene etter fødselen. Fikk barna med litt under to år mellom. Perfekt! Og da nr to var født tenkte vi overholde ikke på flere, annet enn "kanskje en gang".. men det blir nok ikke..Anonymous poster hash: b34b0...fca
Lærerinna Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Kjente jeg var klar allerede 3 mnd etter jenta vår ble født. Brukte over 2 år på å få henne, og er forberedt på at det kan ta tid om vi er så heldige å få en til. Hun er nå litt over året, og jeg håper, håper, håper...
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Når hun var 1,5 år. Måtte komme ovenpå litt først og finne roen sammen med nr 1 før vi kunne klare en til. Anonymous poster hash: 4865b...d73
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Jeg visste at jeg ville ha mange barn før nr 1 ble født. De første mnd etter fødselen var det ikke aktuelt for meg, men tankene kom tilbake da jenta var 1,6 år. Så vi planlegger neste nå. Nr blir vel mye tettere til nr 2 enne 2 til 1. Anonymous poster hash: 244c4...00b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har ei på 2.5 år og er ikke klar for en til. Syns faktisk det er mer enn nok med ei, dessverre. For jeg kunne nok tenkt meg to.Anonymous poster hash: eef10...901 1
Ciara Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 Jeg ble kjempeklar for nummer to rett etter nummer en ble født. Men så, da han var en fire-fem måneder, hadde jeg lyst til å vente. Ble klar igjen da eldstemann var 18 mnd, og ble gravid på nytt med en gang.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Her var det uaktuelt med flere frem til første var ett år.. Hadde en forferdelig babytid frem til ca 7 måneder, da snudde heldigvis alt og vi fikk omsider en herlig baby som sov godt og var blid. Dermed så startet prøvingen cirka på ett-årsdagen til vesle. Det klaffet i fjerde prøveperiode og det endte opp med å bli 24 mnd mellom dem. Nå går jeg og drømmer om nr 3, men vet at det har vi hverken økonomi, plass, tid eller energi til Et vennepar av oss har ett barn og det rekker lenge for dem. Og det skjønner jeg godt. Deres barn er tre år og sover fremdeles urolig på nettene, er mye syk, forlanger å stå opp i 04-05-tida og sliter med allergier. Da hadde ikke jeg orket mer enn èn heller tror jeg.. De ser mer ut som spøkelser enn mennesker innimellom Anonymous poster hash: 59c04...ff4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå