AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Ja, kan man ha unngått å se en liten skrift (høres ut som donald-blader), når man fikk og krevde tilbake rettighetene til boka? Jeg fikk utgitt en bok, og har rettigheter til den men i dag så jeg at den er lagt ut i nytt opplag på en bok-klubb på nettet. Jeg har ikke giddet sjekke om den er lagt ut på alle bok.-klubber. Men har jeg og medforfatter og illustratør noen rettigheter hvis jeg ikke finner kontrakten med tilbakeføring av rettigheter til eget verk? Anonymous poster hash: f7a16...bfa
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Ja, kan man ha unngått å se en liten skrift (høres ut som donald-blader), når man fikk og krevde tilbake rettighetene til boka? Jeg fikk utgitt en bok, og har rettigheter til den men i dag så jeg at den er lagt ut i nytt opplag på en bok-klubb på nettet. Jeg har ikke giddet sjekke om den er lagt ut på alle bok.-klubber. Men har jeg og medforfatter og illustratør noen rettigheter hvis jeg ikke finner kontrakten med tilbakeføring av rettigheter til eget verk? Anonymous poster hash: f7a16...bfa Er du sikker på at boka er trykket i nytt opplag, eller kan det være det opprinnelige opplaget som nå er tilgjengelig? Hva sier kontrakten din om opptrykk?Anonymous poster hash: 0f171...a2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå