Gå til innhold

Kan rettigheter til manus ha liten skrift?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kan man ha unngått å se en liten skrift (høres ut som donald-blader), når man fikk og krevde tilbake rettighetene til boka?

Jeg fikk utgitt en bok, og har rettigheter til den men i dag så jeg at den er lagt ut i nytt opplag på en bok-klubb på nettet. Jeg har ikke giddet sjekke om den er lagt ut på alle bok.-klubber.

Men har jeg og medforfatter og illustratør noen rettigheter hvis jeg ikke finner kontrakten med tilbakeføring av rettigheter til eget verk?

Anonymous poster hash: f7a16...bfa
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kan man ha unngått å se en liten skrift (høres ut som donald-blader), når man fikk og krevde tilbake rettighetene til boka?

Jeg fikk utgitt en bok, og har rettigheter til den men i dag så jeg at den er lagt ut i nytt opplag på en bok-klubb på nettet. Jeg har ikke giddet sjekke om den er lagt ut på alle bok.-klubber.

Men har jeg og medforfatter og illustratør noen rettigheter hvis jeg ikke finner kontrakten med tilbakeføring av rettigheter til eget verk?

Anonymous poster hash: f7a16...bfa

Er du sikker på at boka er trykket i nytt opplag, eller kan det være det opprinnelige opplaget som nå er tilgjengelig? Hva sier kontrakten din om opptrykk?

Anonymous poster hash: 0f171...a2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...