Gå til innhold

Kjoler til hverdags?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har veldig lyst til å begynne å bruke kjoler til hverdags... Men vet hverken hvordan kjole som er passende, eller hvordan man skal style det...

Hadde satt veldig pris på tips, linker og bilder av hvordan dere gjør det :)

Anonymous poster hash: c3225...c60
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du stiller spørsmålet med riktig spørrepronomen så kan vi vurdere å hjelpe deg.

I tillegg hjelper det hvis du forteller litt mer om hverdagen din, altså om du går på skole, jobber, sitter stille hele dagen, er i kundekontakt, må kle deg litt formelt, kan kle deg så avslappet du bare hvil, etc.

Anonymous poster hash: 7bb43...cd7
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på skole, og kan egentlig kle meg akkurat som jeg vil. Beklager skrivefeil :P

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du stiller spørsmålet med riktig spørrepronomen så kan vi vurdere å hjelpe deg.

I tillegg hjelper det hvis du forteller litt mer om hverdagen din, altså om du går på skole, jobber, sitter stille hele dagen, er i kundekontakt, må kle deg litt formelt, kan kle deg så avslappet du bare hvil, etc.

Anonymous poster hash: 7bb43...cd7

Du retter på andres bruk av spørreord, men er nok ikke feilfri selv. Det heter vil.

Anonymous poster hash: 66a77...b8d

• Liker 12
Skrevet

Hva som vil funke for deg er nok avhengig av kroppsfasong/type og hva slags stil du har ellers?

Jeg ville vel egentlig si at det er lurt å se litt rundt i butikkene først og prøve på en del for å få litt følelse ang hva som sitter pent og kler deg. Stylingen kan du ta senere.

Skrevet

åh, det er jo så digg å bruke kjoler og kjørt i hverdagen, mye mer behagelig enn trange jeans. siden du går på skole så bør du ikke kle deg så formelt. Velg f.eks kjoler i bomull, style det med et fint smykke, en kardigand og lave eller høyhelt boots eller konverse, vips så har man en avslappet stil med kjole:)

• Liker 1
Gjest lillelarve
AnonymBruker
Skrevet

Kan du legge ut linken til nettbutikken?

Anonymous poster hash: 97bd3...233

AnonymBruker
Skrevet

Hva som vil funke for deg er nok avhengig av kroppsfasong/type og hva slags stil du har ellers?

Jeg ville vel egentlig si at det er lurt å se litt rundt i butikkene først og prøve på en del for å få litt følelse ang hva som sitter pent og kler deg. Stylingen kan du ta senere.

Jeg er høy og slank, og har ikke helt funnet stilen min enda så all inspirasjon og tips er velkommen :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen!

Gjest Nanne70
Skrevet

Ikke så mye kjoler, men hun bruker mye skjørt og har definitivt en ganske avslappet stil:

3445.jpg?ver=13638.jpg?ver=13216.jpg?ver=1

3216.jpg?ver=12177.jpg?ver=13694.jpg?ver=1

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så mye kjoler, men hun bruker mye skjørt og har definitivt en ganske avslappet stil:

3445.jpg?ver=13638.jpg?ver=13216.jpg?ver=1

3216.jpg?ver=12177.jpg?ver=13694.jpg?ver=1

Så flott, tusen takk! :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk alle sammen :)

Gjest Nanne70
Skrevet

En av mine inspirasjonskilder dette. :)

Her finner man mer fra henne: http://www.the-working-girl.com/lookbook-2014/ - http://instagram.com/theworkinggirl

TS: Kanskje du kan se om du finner en kjendis med samme kroppstype og farger med en klesstil du liker, for så å hente inspirasjon derfra? Les f.eks. om det her: http://www.kk.no/mote/aldri-mer-stilkrise-20213

Jepp, hun har en kjempefin stil, leser bloggen hennes nesten daglig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...