AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Hjelpe! Jeg mistenker at akvariefisken min har sopp. Den er hvit på den ene siden. Ser nesten ut som mugg/sopp som er der. Noen som kjenner til dette? Eller som vet hva jeg kan gjøre? :-) Anonymous poster hash: 1adb7...eee
Gjest heihade Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 (endret) Jeg har noe som heter akvariesalt av merket noraq, som er kjøpt på akvasia zoo i trondheim (tror ikke dette er et veldig sjeldent produkt, så du finner det nok over alt). Dette er noe jeg drysser i hver gang det skiftes vann for å forhindre nitrittforgiftning, stress og sopp/hvitprikksyke. Det står også doseringer for behandling og forebygging av andre plager, blant annet "behandling av soppinfeksjoner". Det er også en doseringsmengde for behandling av eller forebygging av hvitprikksyke, som kan være det du har i stedet. Jeg ville prøvd ut dette om jeg var deg. Jeg har aldri hatt det problemet selv, men produktet har ikke sviktet meg i forebyggingen, i alle fall. Endret 16. mars 2014 av heihade
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Heihade Tusen Takk for svar :-) Dette skal jeg prøve ut :-) Anonymous poster hash: 1adb7...eee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå