AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Jeg har spist grønnsaker til middagen siden mandag nå, ellers har jeg vært veldig glad i fullkornsprodukter, fiberris osv. Så ble ikke akkurat "sjokkstart" på et sånt kosthold, men de 2 siste dagene har magen min bråket så mye, og idag er jeg full av luft. I tillegg er jeg forstoppet, det hjelper ikke særlig heller, men jeg tar Movicol nå så det løsner etterhvert opp tenker jeg. Kommer det alltid til å være så mye luft i magen med grønnsaker, eller venner det seg til det på en måte? Når da evt? Slitsomt.. Anonymous poster hash: 8e528...3a9
Gjest Runforit Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Jeg har spist grønnsaker til middagen siden mandag nå, ellers har jeg vært veldig glad i fullkornsprodukter, fiberris osv. Så ble ikke akkurat "sjokkstart" på et sånt kosthold, men de 2 siste dagene har magen min bråket så mye, og idag er jeg full av luft. I tillegg er jeg forstoppet, det hjelper ikke særlig heller, men jeg tar Movicol nå så det løsner etterhvert opp tenker jeg. Kommer det alltid til å være så mye luft i magen med grønnsaker, eller venner det seg til det på en måte? Når da evt? Slitsomt.. Anonymous poster hash: 8e528...3a9 Hva typer grønnsaker spiser du og hvor store mengder. Mye grønt er bra generelt, men man kan lett overdrive og da kan det bli en luftig affære Noen grønnsaker skaper også mer gasser enn andre.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Hva typer grønnsaker spiser du og hvor store mengder. Mye grønt er bra generelt, men man kan lett overdrive og da kan det bli en luftig affære Noen grønnsaker skaper også mer gasser enn andre. Jeg bruker denne frossne brokkoliblandingen av rema1000 merket Deler den posen i 4, er altså 4 posjoner i en pose, litt usikker på hvor mye det er i en? Anonymous poster hash: 8e528...3a9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Jeg bruker denne frossne brokkoliblandingen av rema1000 merket Deler den posen i 4, er altså 4 posjoner i en pose, litt usikker på hvor mye det er i en? Anonymous poster hash: 8e528...3a9 Er det alt du får i dag av grønnsaker i løpet av en dag? Oo Anonymous poster hash: 5b177...5d9
Gjest Runforit Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Jeg bruker denne frossne brokkoliblandingen av rema1000 merket Deler den posen i 4, er altså 4 posjoner i en pose, litt usikker på hvor mye det er i en? Anonymous poster hash: 8e528...3a9 Det er jo ikke akkurat mye grønnsaker. Det er jo en del fiber i brokkoli så mulig at du venner deg til det, men vet også at mange kan reagere ganske mye på brokkoli. Jeg tåler ikke brokkoli særlig godt.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Er det alt du får i dag av grønnsaker i løpet av en dag? Oo Anonymous poster hash: 5b177...5d9 Ja Det er jo ikke akkurat mye grønnsaker. Det er jo en del fiber i brokkoli så mulig at du venner deg til det, men vet også at mange kan reagere ganske mye på brokkoli. Jeg tåler ikke brokkoli særlig godt. Bedre enn ingenting. Hm, sier du det ja. Kanskje jeg skal ta ut brokkolien og prøve det en ukes tid da! Anonymous poster hash: 8e528...3a9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 Det går over. Jeg spiser salat til lunsj hver dag og har alltid masse grønnsaker til middag (evnt mer salat). Kan spise store mengder med brokkoli og blomkål uten problemer, men det går mest i wok-grønnsaker. Jeg spiser mye bønner og kikerter også. Men gi meg litt pizza, og jeg sliter big time ender opp med kolikksmerter med en gang. Anonymous poster hash: e8c15...4c1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå