Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt mange kjærester før, jeg er umoden, usikker og 24. Jeg har bare hatt one-night stands sånn ca 1 gang i mnd fra jeg begynte å studere for 3 år siden.

Nå har jeg vært pulevenn med ei dame i noen måneder, og hun tar oftere initiativet til å gjøre ting med meg. Så jeg har begynt å gjengjelde litt. Noen kinokvelder, tur på teater, og en kirkekonsert. Jeg tror vi er i ferd med å bli kjærester. Og det er jo bra, fordi hun har en ok kropp, har søte øyne, velstående foreldre, og fin stemme.

Men jeg er litt bekymret, fordi jeg leser en del om å behandle damer riktig, siden jeg er så uerfaren og håpløs. Da tenker jeg ikke sånn som å holde opp døra, eller kanskje det også, men jeg tenker mest på hvilke andre forventninger jeg må oppfylle for å ikke bli dumpa.

Jeg har lest en bra bok som heter "The Game" av Neil Strauss, og den syns jeg lærte meg mye bra om hvordan damer fungerer, men jeg mangler litt fortsatt. F.eks så vet jeg ikke om jeg burde ha en kalender for å se hvor ofte jeg kan treffe dama før hun mister spenningen fordi jeg er for tilgjengelig. Og hvordan jeg passer på at jeg tar initiativ til å gjøre ting akkurat nok til at det holder, fordi jeg ikke er sånn partyløve, og heller litt introvertert.

Innspill mottas med takk.

Anonymous poster hash: 854d5...261
Videoannonse
Annonse
Gjest black nailpolish
Skrevet

...legg fra deg The Game, du, først som sist. Damer er individer. "Vi" fungerer på ulike måter. Jeg liker å glo brytekamper og drikke øl, venninna mi synes slikt er ubehøvlet og vil heller legge manikyr på sine allerede velfriserte fingernegler.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingen bruksanvisning, for ingen er like. Du må bare bli kjent med oss for å finne ut hva som fungerer best :)

Anonymous poster hash: b6bf8...70b
  • Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Hahaha. Brukermanual :P

Ingen av oss liker det samme. En kan sette pris på blomster og tusen sms'er per dag, men en annen hater blomster og takler ikke sms mas.

Jeg elsker voldelige actionfilmer, skrekkfilmer, gaming, elsker følelsen av en pistol mellom hendene og skyte, dykke, klatre, bokse, hater blomster og finnes ikke romantisk.

Venninna mi elsker blomster, hater å trene, elsker romantiske komedier, kan ikke holde i en playstation kontroll og iallefall ikke styre spillet, elsker at typen er romantisk.

Det er ingen fasit. Derfor en må bli kjent med vedkommende. Da finner man ut hva personen setter pris på.

• Liker 1
Skrevet

Vis normal respekt, oppfør deg som folk, finn på ting dere kan gjøre innimellom og vær lydhør og oppmarksom, samtidig som du setter de grensene som er naturlig og nødvendig for deg selv. Husk på å gjør dine egne greier og la henne gjøre sine egne greier innimellom.

Husk å ha det morsomt sammen!

• Liker 3
Skrevet

Det er et par ting som går igjen. Du bør ta initiativ til å gjøre ting. Du bør ikke snakke for mye om dine følelser, men vise masse interesse ovenfor hennes. Du bør ikke mase om sex. Du bør gå ut mye med egne venner, og avvise henne et par ganger i måneden, slik at hun føler at du ikke er på billigsalg. Du bør begynne å lese nyere PUA-litteratur enn the Game, og gjerne litt psykologi, fordi det er viktig å være oppdatert. Det kan også være greit å lese ting fra Doc Love. Du bør vite hva en shit test er, og vite hvordan du håndterer shit tests. Du må kunne sette deg i respekt, men ikke med å slå eller være voldelig. En dame som tenner på sånt, har issues du ikke vil ha i livet ditt. Du bør betale for henne, men ikke for ofte, sånn av og til. Du bør lage mat for henne, et par ting du har prøvd ut i forkant, slik at det ikke er jævlig. Du bør ikke prøve for mange negs når du først er i et forhold, det har jeg brent meg på før. Vis heller genuin interesse. Si at en kjole highlighter sånn og sånn, ikke si at den kjolen gjør at du blir litt mindre rund i formen. Det er slitsomt å spille drittsekk hele tiden for å fake selvtillit. Og er du usikker, så får du det heller ikke til.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker voldelige actionfilmer, skrekkfilmer, gaming, elsker følelsen av en pistol mellom hendene og skyte, dykke, klatre, bokse, hater blomster og finnes ikke romantisk.

Venninna mi elsker blomster, hater å trene, elsker romantiske komedier, kan ikke holde i en playstation kontroll og iallefall ikke styre spillet, elsker at typen er romantisk.

O.o

Hvorfor er dere venner, egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

O.o Hvorfor er dere venner, egentlig? Anonymous poster hash: 854d5...261

. Fordi han vil ha sex.

Anonymous poster hash: ed673...254

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror vi er i ferd med å bli kjærester. Og det er jo bra, fordi hun har en ok kropp, har søte øyne, velstående foreldre, og fin stemme.

Bra du har prioriteringene i orden da.....

Ellers er jeg av den oppfatning at TS troller.

Men spørsmålet er forsåvidt interessant.

Anonymous poster hash: e4f95...4e1

• Liker 3
Gjest Runforit
Skrevet

O.o Hvorfor er dere venner, egentlig? Anonymous poster hash: 854d5...261

Fordi vi har masse annet til felles :) Vi elsker begge å reise, vi har samme type humor, vi har samme verdier og moraler i livet, vi kan snakke om alt fra overfladiske ting til dype ting, vi er begge jordnære osv osv. Kan ha masse til felles selv om en ikke deler alle interesser.

• Liker 1
Skrevet

DEt viktigste er at du er deg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Du har lest The Game?!! Huff da..........huff

Mann 34

Anonymous poster hash: cb14a...135

• Liker 2
Skrevet

Du er umoden, usikker og introvert, og du har rutinemessig en ONS i måneden?

Javisst :fnise:

• Liker 1
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Kan man ikke bare oppføre seg helt normalt da? Snakke med damene som om de er individer? Istedenfor for å lese masse bullshit som liksom skal fungere på alle hunkjønn.

Nå har jeg samboer, men var det noe jeg hatet så var det de som kom bort med en eller annen innøvd replikk og masse vås som skulle gjøre meg interessert. Gjennomskuet det hver eneste gang.

Alle jeg har blitt interessert i har vært seg selv, og pratet med meg på en normal måte. Ingen hadde lest dumme bøker og trodd at de visste alt om halve verdens befolkning.

• Liker 1
Gjest rådyr
Skrevet

Vis interesse for hvem hun er og hva hun driver med. Vis at du bryr deg om henne.

AnonymBruker
Skrevet

Bra du har prioriteringene i orden da..... Ellers er jeg av den oppfatning at TS troller.Men spørsmålet er forsåvidt interessant. Anonymous poster hash: e4f95...4e1

Det må være trolling, ingen kan være så blåst at de tror at "The Game" er en bok for

bygge forhold på. Resten av skrivestillen er også så ekstremt gjennomført naiv og morsom

at det må være et troll. Det er nok noen som har hatt det gøy på lørdagskvelden.

Anonymous poster hash: 1ec07...219

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...