Gjest Ninab Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Hva gjør man for å bli litt mer synlig, og mer... interessant for andre menn? Og hvor TREFFER man egentlig andre menn? Jeg har prøvd meg på dette nettdating greiene, men seriøst?! Jobber som sykepleier og der er det dårlig med menn utenom legene og pasientene - og ellers er jeg jo med ungene mine, eller på trening.. og på trening er det få som er særlig interessante. Hvordan får man kontakt? Jeg er helt på jordet etter å ha hatt samme kjæreste i veldig mange år, og jeg aner jo ikke hvordan man går frem.. Det eneste jeg har merket er at jeg blir fryktelig engasjert når jeg treffer noen jeg virkelig liker, så jeg må trene på å bare holde meg unna og ikke agere på ALT.. Jeg er nok sånn ca gjennomsnittelig i utseende, så jeg burde vel rocke personlig om jeg skal klare å nedkjempe mennene jeg faktisk liker.. for jeg er faktisk blitt veldig kresen.. Jeg er ikke noen babe med livvidde på 20 cm og 40 kg tung, ei heller langt blondt hår og silikonpupper - så jeg er litt usikker på om jeg nå er dømt til evig singelliv? 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Du treffer dem i Fjordland-avdelingen på supermarkedet Anonymous poster hash: c04e2...706 7
Gjest Ninab Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Haha, ja du sier noe... Skal jeg stå der og holde utkikk da?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Ja, du får forsøke å snuble over en kar der, og kanskje vifte litt med bambiøyenvippene lolAnonymous poster hash: c04e2...706 1
Zienna Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Hva mener du med kresen? På hvilke områder er du kresen?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Du treffer dem i Fjordland-avdelingen på supermarkedet Anonymous poster hash: c04e2...706 Ikke meg.. Her lages alt fra bunnen av :-P Anonymous poster hash: 179a2...2e0
Gjest Ninab Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 (endret) Hva mener du med kresen? På hvilke områder er du kresen? Hm, jeg foretrekker menn som ser bra ut, og som jeg tenker at mange andre også er interessert i.. Litt atletiske, høye menn som tar vare på seg selv og som jeg oppfatter at har litt erfaring med livet.. Også anser jeg vel ikke meg selv kapabel til å konkurrere ut særlig mange så lenge jeg har inntrykk av at folk faktisk ser ut til å velge seg dame på bakgrunn av utseende. Klarer ikke konkurrere med babes med livvidde på 20 cm, og langt blondt hår jeg altså.. 3 barnefødsler har satt sine spor selv om jeg har jobbet hard og lenge med de sporene så er de der, og vil alltid være der. Jeg er helt ordinær vil jeg si, og ikke noe skjønnhet som andre snur seg etter på gaten. Og DA har jeg inntrykk at man skal ha flaks rett og slett, fordi menn må faktisk gidde å snakke med en, og gjøre litt annet enn å gå etter utseende. En annen ting er at jeg er sjenert, og ikke tørr... også analyserer jeg, og gjør dumme ting som sikkert skremmer vettet av folk, fordi jeg er så inderlig opptatt av at de skal oppfatte meg riktig, så blir det feil.. ja ja, en dag så skjønner jeg vel tegningen kanskje Ikke noe stress sånn egentlig.. Endret 16. mars 2014 av Ninab
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Kanskje fire litt på kravene ja...Anonymous poster hash: c04e2...706 2
Zienna Skrevet 16. mars 2014 #9 Skrevet 16. mars 2014 Nettopp. Jeg vil anta at problemet ditt ligger her.Når du sikter på de mest attraktive mennene, utseendemessig, får du stor konkurranse av kvinner som er vakrere enn deg selv. Når du i tillegg er sjenert, har du kanskje heller ikke den sjarmen som skal til for å kompensere for et middels utseende.Som jeg ser det har du to valg, enten å legge lista lavere mht. hvilke menn du anser som oppnåelige, eller å fiffe deg opp og skru på sjarmen 2
Gjest Ninab Skrevet 16. mars 2014 #10 Skrevet 16. mars 2014 Nettopp. Jeg vil anta at problemet ditt ligger her. Når du sikter på de mest attraktive mennene, utseendemessig, får du stor konkurranse av kvinner som er vakrere enn deg selv. Når du i tillegg er sjenert, har du kanskje heller ikke den sjarmen som skal til for å kompensere for et middels utseende. Som jeg ser det har du to valg, enten å legge lista lavere mht. hvilke menn du anser som oppnåelige, eller å fiffe deg opp og skru på sjarmen Haff.. jeg vet.. Men jeg vil ikke ta til takke med noe jeg ikke liker, da er jeg heller alene. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #11 Skrevet 16. mars 2014 Får man ikke den man elsker, får man elske den man får. Ikke det? Neivel. Anonymous poster hash: c04e2...706 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #12 Skrevet 16. mars 2014 Hm, jeg foretrekker menn som ser bra ut, og som jeg tenker at mange andre også er interessert i.. Litt atletiske, høye menn som tar vare på seg selv og som jeg oppfatter at har litt erfaring med livet.. Også anser jeg vel ikke meg selv kapabel til å konkurrere ut særlig mange så lenge jeg har inntrykk av at folk faktisk ser ut til å velge seg dame på bakgrunn av utseende. Klarer ikke konkurrere med babes med livvidde på 20 cm, og langt blondt hår jeg altså.. 3 barnefødsler har satt sine spor selv om jeg har jobbet hard og lenge med de sporene så er de der, og vil alltid være der. Jeg er helt ordinær vil jeg si, og ikke noe skjønnhet som andre snur seg etter på gaten. Og DA har jeg inntrykk at man skal ha flaks rett og slett, fordi menn må faktisk gidde å snakke med en, og gjøre litt annet enn å gå etter utseende. En annen ting er at jeg er sjenert, og ikke tørr... også analyserer jeg, og gjør dumme ting som sikkert skremmer vettet av folk, fordi jeg er så inderlig opptatt av at de skal oppfatte meg riktig, så blir det feil.. ja ja, en dag så skjønner jeg vel tegningen kanskje Ikke noe stress sånn egentlig.. Du ønsker en høy atletisk mann som tar vare på seg selv og har livserfaring. Mens du selv er en sliten 3 barnsmor med kropp deretter.... jah, tror du kaaaanskje må fire på krava. Anonymous poster hash: 22e38...fa9 5
Gjest Ninab Skrevet 16. mars 2014 #13 Skrevet 16. mars 2014 Du ønsker en høy atletisk mann som tar vare på seg selv og har livserfaring. Mens du selv er en sliten 3 barnsmor med kropp deretter.... jah, tror du kaaaanskje må fire på krava. Anonymous poster hash: 22e38...fa9 Øh, nei... nå tror jeg du leser mer mellom linjene enn det jeg skriver. Jeg trener 4-5 dager i uken og er absolutt i form.. men en kropp som har båret frem 3 barn bærer preg av det, med mindre man opererer seg.. og det har ikke jeg gjort. Ikke er jeg superstjerne fra Hollywood som kan bære frem 4 barn og fortsatt se ut som jeg er 18 heller 1
Gjest Ninab Skrevet 16. mars 2014 #14 Skrevet 16. mars 2014 Får man ikke den man elsker, får man elske den man får. Ikke det? Neivel.Anonymous poster hash: c04e2...706 Nop.. Da gjør jeg heller andre grep for å nå den gruppen menn jeg foretrekker gitt..
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #15 Skrevet 16. mars 2014 Øh, nei... nå tror jeg du leser mer mellom linjene enn det jeg skriver. Jeg trener 4-5 dager i uken og er absolutt i form.. men en kropp som har båret frem 3 barn bærer preg av det, med mindre man opererer seg.. og det har ikke jeg gjort. Ikke er jeg superstjerne fra Hollywood som kan bære frem 4 barn og fortsatt se ut som jeg er 18 heller Vel, menn er heldige sånn sett, de får ikke merker etter fødsler, så de kan faktisk være så pirkete å velge vekk kvinner som har det. Anonymous poster hash: 22e38...fa9 2
Gjest Ninab Skrevet 16. mars 2014 #16 Skrevet 16. mars 2014 (endret) Og det må de gjerne få gjøre.. Jeg er strengt tatt ikke ute etter DE mennene.. Og jeg lurte vel generelt på hvordan man får kontakt, fordi jeg faktisk ikke aner hvordan man gjør det. Er det liksom nettdating som er greia, det har jeg prøvd ett par turer i det siste og det er jo bare slibrige ekle sex-henvendelser... Er for prippen tydeligvis. Si om jeg for eksempel på jobb treffer en kar jeg kunne tenke meg å "bli kjent med", hvis tiden strekker til.. hva sier man da? Tomprat om hvor mye det er å gjøre på jobb, eller? Jeg møtte min ex da jeg var 16, da var åpningsfrasen hans; Jeg har farget håret mitt svar, er jeg ikke fin.. også var det gjort, siden jeg syntes han var skrekkelig kjekk før han i det hele tatt åpnet munnen. Ting har forandre seg liksom. Endret 16. mars 2014 av Ninab
Gjest Lincoln Skrevet 16. mars 2014 #17 Skrevet 16. mars 2014 Og enkelte kvinner lurer på hvorfor de ikke får type... 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #19 Skrevet 16. mars 2014 Jeg fanget hans oppmerksomhet gjennom mitt skivne ord, min intelligens og en killer bootay! Anonymous poster hash: 1674d...2b4
Gjest Lincoln Skrevet 16. mars 2014 #20 Skrevet 16. mars 2014 Jeg fanget hans oppmerksomhet gjennom en killer bootay! Anonymous poster hash: 1674d...2b4 Jeg rettet litt på det for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå