AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Ekssamboer, som jeg har vært sammen med i syv år og elsker utrolig høyt, gjorde det slutt med meg for en måned siden veldig uventet. Han visste plutselig ikke lenger hva han ville i fremtiden sa han og trengte å være alene. Han flyttet ut og jeg har hatt det helt grusomt i tiden etterpå. Sover ikke om nettene, går og savner og savner, kan ta til tårene bare jeg hører en sang som minner om ham på radioen, osv. I ettermiddag ringer en ganske god venninne på døren. Hun er tydelig lei seg og spør om vi kan ta en prat. Hun forteller så at hun i går kveld møtte eksen min på en fest hos felles venner, og at de ble så "revet med" at de begynte å flørte, kysse, og han ble med henne hjem. De hadde sex, og spiste frokost sammen før han gikk. Jeg ble helt knust og føler meg så sveket. Hun ba veldig om unnskyldning og sier hun ikke skjønner hvordan hun klarte å gjøre det, men at de har vært litt tiltrukket av hverandre. Dette svir så utrolig siden jeg alltid hadde en liten følelse av at eksen syntes hun var veldig flott. Hun er så klart superpen og sjarmerende og kunne fått hvem som helst, hvorfor tok hun ham??! Åh, fy faen, jeg hater verden akkurat nå.. Ser bare for meg de to nakne i seng Anonymous poster hash: cb8ec...f6b
Gjest lillelarve Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Ah, så kjipt Klem vet ikke hva jeg skal si... skjønner deg utrolig godt.. 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Føler med deg. Det må være noe av det værste å få gjort mot seg. Som et slag i trynet. Men du kommer deg gjennom det. Ikke gi opp, du er sterkere enn du tror <3 Anonymous poster hash: e35fb...9e9 3
Mynona Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Det var virkelig råttent gjort av venninnen din. Skjønner godt at du er såret og lei deg. Hun har sparket deg mens du ligger nede. 11
Nordis Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Ja, ja. Der er du kvitt to SVIKERE på samme tid. Like greit. 12
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Jeg blir nesten målløs....Hvordan man kan gjøre sånn mot en venninne er for meg helt uforståelig.. Føler virkelig med deg Men du kommer deg gjennom !! Anonymous poster hash: 7a096...0e1 1
Teethgrinding Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Nei, du får prøve å glemme slike drittofolk. Reis deg opp og stå sterkere til neste gang Livet går fremover! Ikke begå feilen av å tro at det har gått bakover. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 Uff, har opplevd en lignende episode og blitt sveket av en veninne, det er verdens verste følelse og virkelig ikke noe man trenger på toppen av en hard kjærlighetssorg.. Du må bare finne din måte å komme deg gjennom alt på, prøv å se fremover og tenk at selv om det virker jævlig nå, så blir det faktisk bedre! Ta gjerne litt avstand fra denne veninnen din, det var det jeg gjorde da jeg sto mitt oppi det og jeg klarte ikke å forholde meg til henne. Håper det går greit med deg Anonymous poster hash: f8d9a...80b
kari2 Skrevet 15. mars 2014 #9 Skrevet 15. mars 2014 Fy faen, så dårlig gjort! Av begge to! Off, føler med deg..
Teethgrinding Skrevet 15. mars 2014 #10 Skrevet 15. mars 2014 Noen blir så fristet av forbudt frukt at de ikke klarer å holde seg. Det sier egentlig alt om slike mennesker. Dårlig samvittighet og unnskyldninger hjelper jo egentlig ikke. 3
Gjest TheRighteous Skrevet 15. mars 2014 #11 Skrevet 15. mars 2014 Så utrolig grusomt gjort av venninnen din. Også å si at de to har vært tiltrukket av hverandre osv. Fy faen, blir kvalm på dine vegne. For en elendig venninne! I tillegg til at din store kjærlighet har gjort det slutt, så skal din venninne i tillegg ligge med han? Drittfolk, begge to. Bare prøv å vær glad du er kvitt de! 3
Gjest Vevila Skrevet 15. mars 2014 #12 Skrevet 15. mars 2014 Hun hadde ikke vært min venninne lenger.... Uff TS, sender deg en
Illicitus Skrevet 15. mars 2014 #13 Skrevet 15. mars 2014 Synes det er stort av deg og omtale hun som venninne fortsatt... Rimelig lavmål av de begge! Stor trøsteklem!
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #15 Skrevet 15. mars 2014 Skjønner at det må være veldig trist og tungt for TS nå. Men disse menneskene er ikke drittfolk. Mannen hadde gjort det slutt. Det er dårlig stil å gå til sengs med en venninne, ja. Men på den annen side kan det hende nettopp disse to passer for hverandre. Eller kanskje ikke. Men sånn er det her i livet. Folk kan gjøre feil. Og det var bra venninnen tilstod og ba om unnskyldning i det minste. Anonymous poster hash: 7d069...8a4 8
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2014 #16 Skrevet 15. mars 2014 Skjønner at det må være veldig trist og tungt for TS nå. Men disse menneskene er ikke drittfolk. Mannen hadde gjort det slutt. Det er dårlig stil å gå til sengs med en venninne, ja. Men på den annen side kan det hende nettopp disse to passer for hverandre. Eller kanskje ikke. Men sånn er det her i livet. Folk kan gjøre feil. Og det var bra venninnen tilstod og ba om unnskyldning i det minste. Anonymous poster hash: 7d069...8a4 Utfra venninnekoden så er den her damen ei skitkjerring som man ikke er tjent med å kjenne. 19
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #17 Skrevet 15. mars 2014 :hug: Anonymous poster hash: fed15...697
Gjest elle82 Skrevet 15. mars 2014 #18 Skrevet 15. mars 2014 Utrolig dårlig gjort av begge to! Å være "litt tiltrukket" av hverandre er ikke være nok til at man gjør noe sånt, det sier dessverre nok om dem. Hvis det hadde vært snakk om den store kjærligheten her, så burde de gått frem på en annen måte og skånet deg så mye som mulig. Jeg hadde hverken klart eller villet tilgi denne "venninnen". At eksen din kan gjøre noe sånt mot deg, sier meg at han enten er en svært lite empatisk person, eller en tulling som ikke tenker over konsekvenser, eller begge deler. Uansett, du skal være glad du er kvitt han.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #19 Skrevet 15. mars 2014 skjønner deg godt, dette er det ultimate sviket bare ikke føl deg forpliktet på noen måte å "ta i mot" venninnen din sin anger på dette Anonymous poster hash: 6ab94...de2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #20 Skrevet 15. mars 2014 Ja, ja. Der er du kvitt to SVIKERE på samme tid. Like greit. Hvorfor er ekssamboeren hennes en sviker? Han har da ikke gjort noe galt... Jeg synes uansett det er annerledes med venninnen hennes. Hun visste vel hva TS fortsatt føler for han? Dersom hun ikke gjorde det mener jeg situasjonen stiller seg litt bedre for henne, men om hun var klar over det synes jeg ikke hun er en så god venninne likevel. Jeg synes TS skal sette pris på ærligheten hennes, men tydeligvis setter hun ikke vennskapet deres over en liten flørt med ekssamboeren hennes... Anonymous poster hash: 5dcc1...1f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå