Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Hvor lenge (til hvilken alder) likte barnet ditt/barna dine å leke med BRIO sine togskinner?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Begynner å dabbe litt av nå, han er 4. Har lekt mye med den fra 2.5 til nå Anonymous poster hash: 68be7...2e4
absinthia Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 (endret) Kjempelenge - ihvertfall til ca 9 år om man fyller på med litt bra deler. Mine barn begynte når de var 1-2 år og har etterhvert laget byer av brio togbanedeler, duplo , plastdyr og div annet som de kombinerer Har kjøpt litt etter litt fra eldstemann var ca to år for nesten 20 år siden, har fylt på etterhvert som de andre begynte å vise interesse for den og også kjøpt litt nye deler til minstemann som er to år.Jeg leker med det fortsatt og er 40 ( Men så er jeg førskolelærer da) Dessverre flyttet vi fra halvparten da jeg flyttet fra de to eldste barnas far, så den kunne vært enda større. De er jo omtrent evigvarende, så jeg regner med at barnebarnet og kommende barnebarn kommer til å leke med den. Endret 15. mars 2014 av absinthia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå