AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Hei Jeg er en person som ikke klarer og ha på meg sokker:) Er det greit og gå på besøk til andre uten sokker. Håper på mange svar,så jeg får et riktig inntrykk om dette er okAnonymous poster hash: 843fa...392
Lilac Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Jeg vet at noen syntes det er forferdelig ekkelt med føtter så derfor har jeg alltid på sokker når jeg skal til noen andre. 9
Lakota Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Jeg får skikkelig noia av at folk går uten sokker. Vi hadde visning(!!), og da kom det en kar og gikk rundt barbeint i huset mitt. Så, nei... Ikke greit å gå på besøk uten sokker. 7
challenger Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Helt greit om folk gjør det hos meg, men selv takler jeg ikke å gå hos andre uten sokker. Føler det er frekt å gå uten sokker fordi det er mange som synes dette er ekkelt. Men jeg vandrer jo barbeint rundt hjemme hele tiden selv, så hvorfor skal ikke gjester gjøre det? Dette er et evig problem på sommeren da jeg alltid går i sandaler/ballerinasko, pleier å ha et par sokker i lomma for å ta på meg når jeg går inn hos andre(kommer vel litt an på hvem og hvor da, hos de jeg veit det ikke er noe problem går jeg sokkeløs). 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Jeg vil si at det som generell regel ikke er greit, så får du heller se litt an etter hvert hvor det er greit. Jeg ville aldri bare kommet på besøk og viftet rundt med tærne, jeg ville nok enten spurt eller sett hva verten gjør selv. Jeg har ei venninne som ikke hadde leet et øyelokk om jeg hadde sittet naken i sofaen hennes, mens ei annen ikke vil at folk sitter på sengen hennes fordi klærne deres er "skitne" etter å ha sittet på buss etc. (hun har ikke sofa). Folk er forskjellige, og når man er på besøk får man respektere dette. Hvis man finner ut at folkene man er på besøk hos har helt koko regler får man heller invitere dem til seg. Anonymous poster hash: 69d7e...e40
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Hos meg får folk iallefall lov til å gå uten sokker, siden jeg gjør det selv Men jeg tror ikke jeg hadde klart å gått uten sokker hos noen andre, med mindre jeg vet det hadde vært greit. Anonymous poster hash: 94e3f...d33
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 Slipper dere folk inn uten hansker og munnbind? Det spres mye mer smittestoff fra hender og munn/nese. Anonymous poster hash: f4ebb...e8c
Blod Skrevet 15. mars 2014 #9 Skrevet 15. mars 2014 (endret) HVis de ikke har fotvorter kan de gå rundt nakne for min del, men kan ikke si det er så rent på gulvet da Endret 15. mars 2014 av Blod
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #10 Skrevet 15. mars 2014 Hei Jeg er en person som ikke klarer og ha på meg sokker:) Er det greit og gå på besøk til andre uten sokker. Håper på mange svar,så jeg får et riktig inntrykk om dette er okAnonymous poster hash: 843fa...392 Jeg har fotfobi, og synes det er ekkelt når folk går uten sokker i mitt hjem. Noen føtter er i tillegg eklere enn andre. Men jeg har ikke noe problem med å si ifra selv om noen kanskje synes det er litt frekt Anonymous poster hash: 13c71...b8c
Elanore Skrevet 16. mars 2014 #11 Skrevet 16. mars 2014 Generelt er nok svaret nei. Om noen hadde spurt meg, hadde jeg sagt ja, men gulvene her er aldri rene eller varme nok til at det ville vært særlig behagelig.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #12 Skrevet 16. mars 2014 Behold skoene på, ta med innesko/tøfler eller bruk sokker. Det er stor forskjell på tynne strømper og ullsokkwr. Anonymous poster hash: 95471...1a1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #13 Skrevet 16. mars 2014 hos meg får alle gå barbeint visst de ønsker,går selv barbeint både hjemme og når jeg er på besøk,har aldrig tenkt over at det skulle være noe gale med det.Føles helt naturlig for meg å være barbeint.Herregud det er jo bare føtter,en helt vanlig kroppsdel som alle harAnonymous poster hash: 843fa...392
Gjest lipgloss Skrevet 18. mars 2014 #14 Skrevet 18. mars 2014 Gå barbeint du:)) Det er både pent og sundt
Aasa Skrevet 22. mars 2014 #15 Skrevet 22. mars 2014 Viss du selv synes det er behagelig, så kjør på!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #16 Skrevet 22. mars 2014 Jeg synes det er litt frekt. Man skal være kledd på besøk hos andre. I respekt og høflighet til de msn besøker.Anonymous poster hash: f9c76...5bf 4
Gjest lipgloss Skrevet 22. mars 2014 #17 Skrevet 22. mars 2014 Jeg synes det er litt frekt. Man skal være kledd på besøk hos andre. I respekt og høflighet til de msn besøker.Anonymous poster hash: f9c76...5bf Hvorfor er det frekt og respektløst å gå barbeinthar jeg gått glipp av noe ?? Har aldrig tenkt over at det skulle være noe galt med det
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #18 Skrevet 22. mars 2014 Det er noe av det merkeligste jeg har hørt? Om sommeren går jo alle barbeint i skoene, og det er da ikke vanlig å ta på sokker til kjolen man har på når man er inne hos folk?! Hadde stusset mer om noen hadde tatt på sokker eller beholdt skoene på for å si det slik.. Med mindre man har noe smittsomt under føttene eller svetter så det lager fotmerker, men det regner jeg med at folk holder styr på selv... Anonymous poster hash: dac17...47f 1
Gjest lipgloss Skrevet 22. mars 2014 #19 Skrevet 22. mars 2014 Det er noe av det merkeligste jeg har hørt? Om sommeren går jo alle barbeint i skoene, og det er da ikke vanlig å ta på sokker til kjolen man har på når man er inne hos folk?! Hadde stusset mer om noen hadde tatt på sokker eller beholdt skoene på for å si det slik.. Med mindre man har noe smittsomt under føttene eller svetter så det lager fotmerker, men det regner jeg med at folk holder styr på selv... Anonymous poster hash: dac17...47f Helt enig i dette,som jeg skulle ha skrevet det selv,kjønner ikke hva problemet er jeg
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #20 Skrevet 22. mars 2014 Er du samme person som laget barbent-tråden?... Voldsomt så viktig dette var. Ta et hint. Gå barbent hjemme, og ikke på besøk hos hvem som helst. Anonymous poster hash: 0df81...88a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå