AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 det her gjentar seg hele tiden. jeg treffer en mann som er ok, virker snill og vi harr det fint sammen inntil.....han begynner å skal vise på en subtil( og ikke subtil) måte hvor smart og flink han er. for eksempel på skolen, idrett etc.. det her betyr ingenting for meg når jeg er glad i noen, ikevel treffer jeg stadig slike menn. Jeg føler at det er for å trykke meg ned de gjør dette.Jeg har ikke noe høy utdannelse, men er normalt smart for det, tror jeg;-) Skjønner ikke hvorfor det her gjentar seg så ofte? Er det flere som har opplevd dette? Nå er jeg igang igjen med en ny mann , og han er verdens beste, men nå begynner det her å komme fram til han også. Flink familie, flink på skole , flink i idrett osv. Hvorfor er det så viktig for han å framstå sånn. Andre med lignenede opplevelser? Anonymous poster hash: 6772a...3b3 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Så merkelig. Har ikke opplevd det. Anonymous poster hash: 867ca...4f6
Gjest black nailpolish Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 De fleste menn som har prøvd å sjekke meg opp har vært litt sånn.. trur de har lest for mange "dette vil kvinner ha" artikler "UGH TORSTEIN ALFAHANN UGH TORSTEIN KASTE STEIN" er litt de vibbene jeg får.. usj. 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Er alt testosteronet som gjør dem sånn lol. Anonymous poster hash: f3c26...a24
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Ha ha. Men på en måte ville jeg likt at en mann var såpass interessert i meg at han ville imponere meg. Jeg er singel og opplever ikke mye av det. Anonymous poster hash: 867ca...4f6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Men hva FAEN skal jeg gjøre da? Fremstå suksessfull og imponere tøsen = ingen fitte (ifølge KG) Fremstå beskjeden og ikke imponere tøsen = ingen fitte Gi meg et svar NÅ!! Er lei av at dere ikke kan gi et svar Anonymous poster hash: 10487...98b 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Ja, er ikke noen typisk matcho mann min nåværende kjæreste. heller det motsatte, men han er nesten verst når det kommer til dette. han er jo flink , kjekk og smart, men han vil gjerne vise det. blir litt til at jeg lurer på hvorfor? for meg betyr det ingenting. jeg er glad i han uansett om han regner brøk eller ikke eller hopper 100 meter i skibakken. det her er litt slitsomt merker jeg. han er så fryktelig opptatt av å være smart, det er ikke jeg.Det er ikke det som avgjør om jeg blir glad i de eller ikke. hva mener han å oppnå med dette? Anonymous poster hash: 6772a...3b3
Marie90 Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 De vil vel bare vise seg frem. Og nei, det har ingenting med aa trykke deg ned aa gjore. Skjonner ikke hvorfor du tenker slik engang. Det er vel bare fordi de vil fremstaa ambisiose, intelligente, velstaaende og sosiale. Det er jo aapenbart. Men noen klarer heldigvis aa tone dette ned slik at det ikke blir aapenbart. Er ingen grunn til at man "bare" skal treffe slike try-hards. Hvor ofte dater du, og dater du menn du er veldig tiltrukket av eller slaar du deg til ro med de fleste som ber deg ut?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #9 Skrevet 15. mars 2014 Ha ha. Men på en måte ville jeg likt at en mann var såpass interessert i meg at han ville imponere meg. Jeg er singel og opplever ikke mye av det. Anonymous poster hash: 867ca...4f6 ha ha ha. er det det det dreier seg om? trodde han ville hevde seg på en måte, men kanskje jeg tar feil:-P Anonymous poster hash: 6772a...3b3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #10 Skrevet 15. mars 2014 Trodde dette å være flink handlet mest om kvinner jeg. "Flink pike syndromet", høyere utdanning, kvinner kan og kvinner vil-feminisme. Det er jo flest kvinner som tar høyere utdanning og og de får jo også best karakterer. Kanskje menn har dårlig selvtillit, da de scorer jevnt over dårligere enn kvinner når det gjelder kunnskap. Anonymous poster hash: 27ae7...39b
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #11 Skrevet 15. mars 2014 De vil vel bare vise seg frem. Og nei, det har ingenting med aa trykke deg ned aa gjore. Skjonner ikke hvorfor du tenker slik engang. Det er vel bare fordi de vil fremstaa ambisiose, intelligente, velstaaende og sosiale. Det er jo aapenbart. Men noen klarer heldigvis aa tone dette ned slik at det ikke blir aapenbart. Er ingen grunn til at man "bare" skal treffe slike try-hards. Hvor ofte dater du, og dater du menn du er veldig tiltrukket av eller slaar du deg til ro med de fleste som ber deg ut? Ok, mulig jeg er litt for mistenksom da. Trodde det var for å trykke meg ned og framstå som mye bedre selv. Vet at han er flinkere en nmeg på de fleste områder, så blir litt ekstra sårt når han viser det så tydelig. Er sikkert ikke hans hesnsikt å gjøre det, for han er snill egentlig. Jeg dater de jeg er tiltrukket av , men er mest opptatt av at de er snille og pålitelige. Anonymous poster hash: 6772a...3b3
Gjest tsejG Skrevet 15. mars 2014 #12 Skrevet 15. mars 2014 Ja noe gæernt er det med alle, akk... Kan ikke noen kloke hoder snart finne opp en pille som gjør oss alle like flinke, like pene, like kloke osv... Måtte jo blitt den ultimate drømmeverden
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #13 Skrevet 15. mars 2014 Men hva FAEN skal jeg gjøre da? Fremstå suksessfull og imponere tøsen = ingen fitte (ifølge KG)Fremstå beskjeden og ikke imponere tøsen = ingen fitte Gi meg et svar NÅ!! Er lei av at dere ikke kan gi et svar Anonymous poster hash: 10487...98b . Skal du bare ha kjønnsorganet, og ikke noe mer? Anonymous poster hash: f3c26...a24 3
Muscae Skrevet 15. mars 2014 #14 Skrevet 15. mars 2014 (endret) Men hva FAEN skal jeg gjøre da? Fremstå suksessfull og imponere tøsen = ingen fitte (ifølge KG) Fremstå beskjeden og ikke imponere tøsen = ingen fitte Gi meg et svar NÅ!! Er lei av at dere ikke kan gi et svar Anonymous poster hash: 10487...98b C: Fremstå normalt! Edit: Og hvis det bare er fitta du er ute etter kan du like godt kjøpe deg en fleshlight. Endret 15. mars 2014 av Kjemi 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #15 Skrevet 15. mars 2014 (endret) Men hva FAEN skal jeg gjøre da? Fremstå suksessfull og imponere tøsen = ingen fitte (ifølge KG) Fremstå beskjeden og ikke imponere tøsen = ingen fitte Gi meg et svar NÅ!! Er lei av at dere ikke kan gi et svar Anonymous poster hash: 10487...98b Enig med deg. Det er hardt å være en alfa mann i dag. Bilde fjernet pga brudd på kopirett. Daenerys, mod. Anonymous poster hash: 07035...e40 Endret 16. mars 2014 av Daenerys
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #16 Skrevet 15. mars 2014 (endret) Enig med deg. Det er hardt å være en alfa mann i dag. Bilde fjernet pga brudd på kopirett. Daenerys, mod. Anonymous poster hash: 07035...e40 Lol, det finnes ingen alpha hanner på KG. Det faktum at du prøver å fremstille deg selv som en, betyr at du er en patetisk beta. Lol, latterlig. De ekte alphaene er ute og knuller 8+/10 fitte hele dagen. Anonymous poster hash: 10487...98b Endret 16. mars 2014 av Daenerys
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #17 Skrevet 15. mars 2014 . Skal du bare ha kjønnsorganet, og ikke noe mer?Anonymous poster hash: f3c26...a24 Som om kvinner er verdt mer enn øksehakket mellom beina. C: Fremstå normalt! Edit: Og hvis det bare er fitta du er ute etter kan du like godt kjøpe deg en fleshlight. Normalt er det samme som å fremstå som beta. Beta = normalen. Anonymous poster hash: 10487...98b
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #18 Skrevet 15. mars 2014 Det var nå bare de som ville være litt morsomme. Ikke noe patetisk i det. Anonymous poster hash: f3c26...a24
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #19 Skrevet 15. mars 2014 Hvorfor er ikke kvinner verdt mer enn øksehakket mellom beina? Bare et spørsmål. Anonymous poster hash: f3c26...a24
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #20 Skrevet 15. mars 2014 Alle legger vel smørsida til når de er i datingfasen og smører litt ekstra på med ting de tror de kan imponere med? Er helt normalt, det. Hvis du tror de gjør det for å trykke deg ned må du nok se litt på deg selv og finne ut om det er selvfølelsen din som er litt mangelfull. Det roer seg ned etter hvert, gi dem en sjanse! Anonymous poster hash: 9c4ca...d00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå