Gå til innhold

Fransk manikyr-teip

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å få forloveren min til å ordne neglene mine dagen før bryllupet. Da vi øvde på dette brukte vi vanlig teip på neglene for å markere hvor den hvite lakken skal ligge. Nå kom det meg for øret at det finnes teip som er laget for dette. Det selges visstnok sammen med billig neglelakk på H&M. Jeg har allerede neglelakk, og trenger derfor ikke kjøpe hele pakken. Vet noen om dette selges separat? Evt. hvor? Og: Har noen prøvd dette? Bør jeg kjøpe den på H&M?

Hadde vært gøy hvis noen kan hjelpe med dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal visst finnes sånn negelteip på Cubus til en femtilapp.

m

Skrevet

Jeg fant dette på vanlige parfymerier sist jeg lette.

Skrevet

Slike tape kan kjøpes på VITA til kr. 19,-. Jeg kjøpte det i forrige uke, men fikk det ikke så fint til. Mulig jeg var for utålmodig og tok tapen for raskt av! :-?

Skrevet
....billig neglelakk på H&M. Jeg har allerede neglelakk, og trenger derfor ikke kjøpe hele pakken. Vet noen om dette selges separat? Evt. hvor? Og: Har noen prøvd dette? Bør jeg kjøpe den på H&M?

Hadde vært gøy hvis noen kan hjelpe med dette!

yes - yes - jeg kjøpte sånn "frank manikyr" sett på H&M (3 flasker i pk) Kjøpte falske negler og la først da på neglene. Klipte og filte dem ned i rett størrelse. La så på et "grunnlag" (rosa farge) så en tynn stripe ytterst på neglen med hvitt, et nytt rosa strøk og til slutt klar lakk. Ble RÅÅÅLEKKERT!! ...om jeg skal si det sjøl hehe... :sjarmor: OG - sparte jo masse grunker kontra det å skulle gå til en negl-designer...

Og ja...som en final touch limte jeg på små "diamanter" på noen negler for å få en sånn "sparkling" effekt. Det settet kjøpte jeg på Estetique (ikke H&M)

Skrevet

Visste ikke at det fantes tape engang jeg! Jeg har "tegnet hvite streker" med sjelvende frihånd hver gang. :murvegg: .....har gått fint det også da, men det blir nok best med tape...løper å kjøper :klaske:

Skrevet

Jeg er så fornøyd! Fikk tak i teip på Vita: kr 19, 50 for 26 teipbiter. (ikke spør hvorfor det er 26, jeg har ihvertfall ikke så mange negler!)

Takk, alle sammen!

Skrevet

Kanskje til alle negler på fingre og tær? + noen extra tilfelle du ødelegger noen/setter de på feil..I don't know :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...