AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Rart hvor vi endrer våre meninger med årene. Hadde du spurt meg for 20 år siden, om jeg ville latt meg operere, så hadde svaret blitt absolutt nei. Jeg var ung,"perfekt" og fornøyd. Så ikke noe som kunne endres. Har alltid hørt at jeg var pen, uten at jeg så det da. Årene har gått. Mye har gjort med meg de siste ti år. Slitsomt, sykdom, medisiner, lite trening. Endte i mye misfornøydhet med meg selv. Jeg ser trett og sliten ut. Ser eldre ut. Fikk ekstra ti år på meg. Så begynte jeg å vurdere, lete på nett. Jeg så jo at øyelokkene hang, så jeg hadde problemer med å lese. Så var det den store sinnarynken. Stadig vondt i hodet av å holde øynene oppe. Jeg fikk utført øvre øyelokksoperasjon. Jeg fikk synet tilbake, og så mere våken ut. Dyrt ja, så jeg hadde ikke råd til nedre øyelokk. Som legen a den gang, at det vil bare bli verre med årene. To store poser som henger. Ser ut som jeg har vært på fest de 20 siste årene. Så nå skal jeg ta de om 14 dager. Jeg drømmer ikke om store pupper, og silikonlepper. Jeg vil se våken og opplagt ut. Jeg vil føle meg vel. Mulig du sier nei, dette vil jeg aldri gjøre. Tiden endrer seg med årene. Anonymous poster hash: 325d3...873 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Tiden endrer seg ja, men ikke min innstilling til unødvendige operasjoner for å gjemme/glemme at man blir eldre og gammel. Tror at jeg skal klare å gå igjennom mitt liv med stolthet over å få lov til å bli gammel, med en naturlig holdning til det hele. Det er ingen sykdom å få linjer, rynker og grått hår. Anonymous poster hash: 35ddb...2f2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Det er ikke for å gjemme-glemme at jeg blir eldre. For meg er det genetisk også eks poser som henger fra nedre øyelokk og ned på kinnene. Har du bedre råd ang sinnarynken? Kronisk hodepine fikk jeg av å holde øyelokkene oppe,og der ble den sinnarynken større og større. Hva vil du gjøre den dagen øvre øyelokk henger over synsfeltet ditt? Hodepinen? Spise pille resten av livet? Ja, grå hår kan være pent. Du har instillingen til en dame under 30, men du vil kanskje endre deg du også. Anonymous poster hash: 325d3...873
Pinkee Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Å lette på øyelokkene for å kunne se godt, ser jeg faktisk ikke på som en unødvendig operasjon. Venter man lenge nok, kan man både bli fratatt førerkort(man ser ikke godt nok) og man kan få det dekket, fordi det ansees som nødvendig. Så selv om jeg er livredd kniver, og egentlig ønsker å eldes med verdighet, så er slike ting av det jeg kommer til å vurdere hvis behovet oppstår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå