AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Typen har innrømmet at han har smugrøyket hasj for meg hver dag de ti månedene vi har bodd sammen.. Han sier at hvis jeg ikke aksepterer dette så kan det ikke fungere mellom oss samtidig som han påstår han elsker meg. Jeg mener at han lett kunne ha klart å kuttet ut røykingen hvis han virkelig elsker meg. Jeg føler at jeg ikke betyr så mye, tror dere dette kan stemme?Anonymous poster hash: 837d4...7c0
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Been there done that, silk er hasjrøykerne Høres ut som min hasjrøykende eks, jeg flytta fra han. Anonymous poster hash: 3d660...5e7 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Been there done that, silk er hasjrøykerne Høres ut som min hasjrøykende eks, jeg flytta fra han. Anonymous poster hash: 3d660...5e7 Han nektet også å slutte? Det var hasjen som ødela mellom dere? Hvordan påvirket hasjen han?Anonymous poster hash: 837d4...7c0
Sidekick Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Jeg synes argumentasjonen hans høres idiotisk ut. Dersom han har gjort dette i smug i 10 måneder, så innrømmer han mer eller mindre selv at adferden ikke er helt grei. Hadde ikke følt meg så spesiell jeg heller om samboeren min hadde sagt at i et scenario hvor han måtte velge mellom meg og hasjen, så hadde han valgt sistnevnte. 1
Gjest hulderjenta Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 (endret) - Endret 4. september 2016 av hulderjenta
Blod Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Jeg ville sagt at hvis han visste at det var akseptabelt så ville han ikke gjort det i skjul, og siden han har gjort det i skjul vet han at det ikke er greit. Jeg synes hasj er helt greit bare det ikke blir for mye, noe det virker som det ofte blir. 1
KissKissBang Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Har du merket noe i de ti månedene? Har han vært en person som du føler det er noe galt med og fått deg til å tvile på forholdet? Har han skulka jobb og ikke holdt sine økonomiske forpliktelser? Eller har han vært den fine flotte kjæresten din i den perioden, selv om du nå vet at han har røyka. Bortsett fra løgnen ser jeg ikke problemet. Det er han som røyker og velger å gjære den ulovlige handlingen og vil dermed ta ansvaret om han skulle bli busta av noen høyere (i makt) en deg. No pun intended hasj er ikke verre en alkohol, rus er rus. Hadde du sluttet med alkohol om kjæresten din ba det om det? Og hvis du hadde smug drukket uten at han viste om det, betyr det at du hadde elsket ham noe mindre? Eller ville du bare skåne din partner for noe du liker, men du vet han ikke liker. Jeg tror ikke kjæresten din elsker deg noe mindre pga dette. Men jeg kan skjønne sviket av løgnen. Man skal kunne være ærlig med partneren sin. Hvorfor får ham ikke lov å røyke av deg? 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 Har du merket noe i de ti månedene? Har han vært en person som du føler det er noe galt med og fått deg til å tvile på forholdet? Har han skulka jobb og ikke holdt sine økonomiske forpliktelser? Eller har han vært den fine flotte kjæresten din i den perioden, selv om du nå vet at han har røyka. Bortsett fra løgnen ser jeg ikke problemet. Det er han som røyker og velger å gjære den ulovlige handlingen og vil dermed ta ansvaret om han skulle bli busta av noen høyere (i makt) en deg. No pun intended hasj er ikke verre en alkohol, rus er rus. Hadde du sluttet med alkohol om kjæresten din ba det om det? Og hvis du hadde smug drukket uten at han viste om det, betyr det at du hadde elsket ham noe mindre? Eller ville du bare skåne din partner for noe du liker, men du vet han ikke liker. Jeg tror ikke kjæresten din elsker deg noe mindre pga dette. Men jeg kan skjønne sviket av løgnen. Man skal kunne være ærlig med partneren sin. Hvorfor får ham ikke lov å røyke av deg? Jeg røyker selv en sjelden gang, men forstår TS veldig godt. 1. Det er ulovlig 2. Skulle de få barn og han fortsetter kan det få store konsekvenser for barna/familien 3. Skulle politiet få teften av dette og finner dop i felles hjem, kan dette også få konsekvenser for TS. 4. Forholdet kan ikke fungere om hun ikke godtar at han røyker HVER dag? Er det samme som at Ts skulle drukket seg full hver dag= alkoholiker. Han har åpenbart et rusproblem om han må røyke hver dag, 1-2 ganger i mnd- greit nok. Samboeren min røyka også hver dag før, jeg gav han beskjed at om han ikke kutter betraktelig ned så er vi ferdig. Og jeg er egentlig ganske liberal på det området. Anonymous poster hash: 7ffcd...c2d 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #9 Skrevet 16. mars 2014 Har du merket noe i de ti månedene? Har han vært en person som du føler det er noe galt med og fått deg til å tvile på forholdet? Har han skulka jobb og ikke holdt sine økonomiske forpliktelser? Eller har han vært den fine flotte kjæresten din i den perioden, selv om du nå vet at han har røyka. Bortsett fra løgnen ser jeg ikke problemet. Det er han som røyker og velger å gjære den ulovlige handlingen og vil dermed ta ansvaret om han skulle bli busta av noen høyere (i makt) en deg. No pun intended hasj er ikke verre en alkohol, rus er rus. Hadde du sluttet med alkohol om kjæresten din ba det om det? Og hvis du hadde smug drukket uten at han viste om det, betyr det at du hadde elsket ham noe mindre? Eller ville du bare skåne din partner for noe du liker, men du vet han ikke liker. Jeg tror ikke kjæresten din elsker deg noe mindre pga dette. Men jeg kan skjønne sviket av løgnen. Man skal kunne være ærlig med partneren sin. Hvorfor får ham ikke lov å røyke av deg? Ja, jeg har merket nôe siden han skulker jobb noen ganger og er redd for visse sammenkomster. Hadde lett kuttet ut alkohol hvis han ville det.Anonymous poster hash: 837d4...7c0
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #10 Skrevet 16. mars 2014 Har opplevd akkurat det samme. Eller det vil si. Han prøvde å snike seg rundt meg eller valgte hasjen først. Heller røyke rev enn å gjøre noe hyggelig edru. Vi er ikke sammen lenger for å si det sånn!Anonymous poster hash: dabec...546 1
Gjest stian86 Skrevet 16. mars 2014 #11 Skrevet 16. mars 2014 Typen har innrømmet at han har smugrøyket hasj for meg hver dag de ti månedene vi har bodd sammen.. Han sier at hvis jeg ikke aksepterer dette så kan det ikke fungere mellom oss samtidig som han påstår han elsker meg. Jeg mener at han lett kunne ha klart å kuttet ut røykingen hvis han virkelig elsker meg. Jeg føler at jeg ikke betyr så mye, tror dere dette kan stemme?Anonymous poster hash: 837d4...7c0 om du ikke røyker hasj sjøl er han ikke noe for deg, det vil bli en livstil tilslutt. Og når han har røykt så mye at han er innrøykt frister plutselig og prøve en ny rus. Hasj er gale nok det, men kan og lede til andre narkotiske midler som igjen er verre. Som ikke hasj er gale nok. Ikke finn deg i det 1
Ræll Skrevet 16. mars 2014 #12 Skrevet 16. mars 2014 Hadde selv en ex som ble en drittsekk når han brukte hasj, alltid mot meg. Vi slo opp, han røyker enda, tre år etterpå. Glad det ikke er mitt problem mer 1
Jade Skrevet 16. mars 2014 #13 Skrevet 16. mars 2014 Hadde mannen valgt hasjen over meg, så hadde jeg valgt singellivet over han. 3
Gjest smilejenta Skrevet 16. mars 2014 #14 Skrevet 16. mars 2014 Typen har innrømmet at han har smugrøyket hasj for meg hver dag de ti månedene vi har bodd sammen.. Han sier at hvis jeg ikke aksepterer dette så kan det ikke fungere mellom oss samtidig som han påstår han elsker meg. Jeg mener at han lett kunne ha klart å kuttet ut røykingen hvis han virkelig elsker meg. Jeg føler at jeg ikke betyr så mye, tror dere dette kan stemme?Anonymous poster hash: 837d4...7c0 Minn mann smugrøyket vanlig røyk i 8mnd! Da jeg tilslutt fant det ut så sa jeg at det var enten meg eller røyken og han sluttet på dagen. Så det å røyke ligger nok bare i hodet selv om man kan føle seg avhengig, så jeg vil tro at du ikke betyr så mye for han at han kan slutte med hasjen for din skyld.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #15 Skrevet 16. mars 2014 Har opplevd det samme Var i et langt forhold med min eks, som røyket nokså intenst på daglig basis. Han klarte til en viss grad å holde på jobb, styre økonomi o.l., men jeg synes han var nokså folkesky og initiativløs, uten at jeg så det så godt der og da. Også påvirket det forholdet vårt ganske mye. Jeg taklet ikke at han ikke bare kunne slutte. Og det var så utrolig mange skuffelser og løgner knyttet til rusmisbruket. Vil anbefale deg å bryte med fyren. Anonymous poster hash: 1488c...5d9
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #16 Skrevet 16. mars 2014 Han nektet også å slutte? Det var hasjen som ødela mellom dere? Hvordan påvirket hasjen han?Anonymous poster hash: 837d4...7c0 Han nektet å slutte og sa akkurat det samme som din type. Og det var hasjen som ødela mellom oss. Han ble stressa av å ha en hemmelighet/være kriminell, og jeg ble stressa av hans stress. Det ble uholdbart, så til slutt ga jeg opp. Han valgte hasjen foran meg og røyker enda. Anonymous poster hash: 3d660...5e7
KissKissBang Skrevet 19. mars 2014 #17 Skrevet 19. mars 2014 Jeg røyker selv en sjelden gang, men forstår TS veldig godt. 1. Det er ulovlig2. Skulle de få barn og han fortsetter kan det få store konsekvenser for barna/familien3. Skulle politiet få teften av dette og finner dop i felles hjem, kan dette også få konsekvenser for TS.4. Forholdet kan ikke fungere om hun ikke godtar at han røyker HVER dag? Er det samme som at Ts skulle drukket seg full hver dag= alkoholiker. Han har åpenbart et rusproblem om han må røyke hver dag, 1-2 ganger i mnd- greit nok. Samboeren min røyka også hver dag før, jeg gav han beskjed at om han ikke kutter betraktelig ned så er vi ferdig. Og jeg er egentlig ganske liberal på det området. Anonymous poster hash: 7ffcd...c2d Jeg mente ikke å rettferdiggjøre hans oppførsel med spørsmålene (noe jeg heller ikke gjør), men føler at det er viktige spørsmål å stille seg. Ts er jo inne på at han ikke elsker henne fordi han røyker og det blir litt vel dramatisk for min smak. Det du snakker om er fremtidige if whats. Jeg går utifra det hun skriver og om det de står i nå. Om det stemmer at han ikke elsker henne osv. Jeg er klar over at jeg er mer liberal enn de fleste her inne, noe man blir når man har bodd i amsterdam og spania, hvor folk har en annen måte å ruse seg på. Kjenner mange som er fint fungerende, pliktoppfyllende, sosiale og ærlige mennesker som drikker eller røyker hver dag. Men nøkkelordet her måtehold. Hasj påvirker kroppen annerledes enn alkohol og man kan ikke sammenligne en joint med et glass vin, det funker ikke slik. Ikke vri ordene mine, jeg sa aldri at hun måtte drikke hver dag å bli alkoholiker. Men et glass vin om dagen gjør deg heller ikke til alkoholiker. Da trenger i så fall store deler av Danmark, italia, spania, frankriket, hellas og belgia hjelp. Hvis hun ikke ser en fremtid med ham grunnet røykinga så dump ham, gkør dere begge en tjeneste. Dette er ikke noe dere kommer til å bli enige om. Om tjue år sitter vi her igjen og da har du fersket ham i å røyke i deres potensielle datters bryllup.
Gjest Evans Skrevet 19. mars 2014 #18 Skrevet 19. mars 2014 Typen har innrømmet at han har smugrøyket hasj for meg hver dag de ti månedene vi har bodd sammen.. Han sier at hvis jeg ikke aksepterer dette så kan det ikke fungere mellom oss samtidig som han påstår han elsker meg. Jeg mener at han lett kunne ha klart å kuttet ut røykingen hvis han virkelig elsker meg. Jeg føler at jeg ikke betyr så mye, tror dere dette kan stemme?Anonymous poster hash: 837d4...7c0 Du skal ikke måtte akspetere noe som er ulovlig og som du ikke liker. Hvis han ikke aksepterer det så syns jeg du skal leve det glade liv som singel.
Sphynx Skrevet 19. mars 2014 #19 Skrevet 19. mars 2014 Snakker på vegne av en venninne som var i samme situasjon som deg, ikke gidd å finn deg i at han i det hele tatt sier 'enten deg eller hasj'!!!!!!! Hva faen??? Hvor gammel er han?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #20 Skrevet 19. mars 2014 Blir så dumt det her. For å se det på en annen måte da, hvis jeg hadde nektet kjæresten min å drikke alkohol, men hun hadde ikke godtatt det ultimatumet. Velger hun alkoholen over meg da? Ikke sånn jeg ser det! Å ikke godta et ultimatum fra kjæresten sin trenger ikke å bety at den tingen betyr mer enn deg. Anonymous poster hash: 34fa1...f54 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå