Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hever oyenbrynene - har du rynker i pannen?

Jeg har det, og er 23. Dvs. jeg hever oyenbrynene skikkelig, så vil pannen legge seg i rynker. Trodde dette var normalt, inntil en jevnaldrende venninne gjorde det samme og jeg så at pannen hennes var helt glatt.

Anonymous poster hash: 14c3f...2c0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk flest har det, se litt på tv, så ser du flesteparten rynker pannen ved hevede øyenbryn, men ikke alle, det finnes alltid unntak :)

Anonymous poster hash: ab015...90e
AnonymBruker
Skrevet

Folk flest har det, se litt på tv, så ser du flesteparten rynker pannen ved hevede øyenbryn, men ikke alle, det finnes alltid unntak :)

Jeg surfet litt rundt og mesteparten av svarene var "alle har rynker i pannen hvis de hever øyenbrynene" så jeg får anta at min venninne er unntak...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg surfet litt rundt og mesteparten av svarene var "alle har rynker i pannen hvis de hever øyenbrynene" så jeg får anta at min venninne er unntak...

Et av unntaken ja, jeg så nettopp et intervju i nyhetene på tv, en dame på ca 50 år, og hun rynket heller ikke pannen ved hevede øyenbryn.

Skrevet

Får ikke rynker jeg heller, tror ikke det er spesielt unormalt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 38 og får ikke rynker i pannen av å heve øyenbrynene. Det har kanskje mer med hvordan ansiktet og huden er hos hver enkelt enn alder direkte.

Anonymous poster hash: 9bbaf...9b5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ganske tykk hud i ansiktet hører jeg de sier (folk som har piercet meg og hudlegen :fnise:) så jeg er "immun" mot rynker foreløpig, får altså ikke rynker i pannen av det, nei :)

Anonymous poster hash: 846ae...2b3
Skrevet

Jeg måtte prøve. De som så på fikk seg i det minste en god latter. :ler2:

Jeg får én rynke helt oppe ved hårfestet hvis jeg prøver virkelig hardt, men da er øyenbrynene løftet så høyt at de befinner seg midt i panna.

Skrevet

Genene mine har nesten ingen rynker, så jeg har ikke antydning til "fjortisrynker" som jeg liker å kalle dem ^^ (jeg har sett at det er populært å posere med hevede bryn for å få frem disse har jeg sett, av jenter på 13+)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje bare enkelte som svarer her, men etter en rask google kikk ser jeg at selv tenaringer har rynker i pannen hvis de hever brynene

pretty-teenage-eyebrows-raised-image.jpg

Gjest Peanut
Skrevet

Det kommer vel an på gener og hvilken type hud man har? Jeg har kombohud og har to små rynker i pannen som kommer hvis jeg gjør sånn som Cathrine88 gjør. Ved vanlig hevede øyenbryn får jeg ingenting. <_<

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte prøve. De som så på fikk seg i det minste en god latter. :ler2:

Jeg får én rynke helt oppe ved hårfestet hvis jeg prøver virkelig hardt, men da er øyenbrynene løftet så høyt at de befinner seg midt i panna.

Jeg mener hevet dem helt opp, ikke bare litt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har konstante rynker i pannen pga det, er 25. Øyenbrynene mine er lave og jeg ser streng og maskulin ut om jeg ikke gjør det. Har gjort det siden jeg var liten :P Kan ikke si jeg digger det

Anonymous poster hash: 7842a...23e
Skrevet

Jeg mener hevet dem helt opp, ikke bare litt.

Ja, jeg får en rynke helt øverst hvis jeg løfter dem helt opp og konsentrerer meg hardt om å senke hårfestet samtidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...