Gå til innhold

Hvordan finne rikitg kalorinivå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så er jeg i gang med ett nytt slankeprosjekt, i håp om at det skal gå denne gange.

Men jeg skjønner liksom ikke helt hvor jeg bør legge meg.

Gikk på Roedekurs for ett par år siden, og ble anbefalt 1600 cal om dagen, gikk ikke ned ett gram...

Så har jeg forsøkt å gå ned til 1400 cal om dagen uten resultat...

Nå er jeg nede på 1000-1200 og vekta rikker seg ikke! Kroppen holder på absolutt ALT!

Jeg veier maten min, spiser ikke noe ekstra, ikke noe snop. ,men hjelper ikke noe!

Trener aerobic 3 ganger i uken, og går ca 1 time 4 ganger i uken.

Når jeg ikke slanker meg, ligger jeg på 1800-2500 ckal og legger selvfølgelig på meg.

Jeg klarer liksom ikke å finne det nivået hvor kroppen får nok mat til å ikke holde igjen på alt

er 169 høy og veier 93 kg:( Ønsker virkelig å gå ned 15-20 kg, men det virker helt umulig!!

Er slanke operert for mange år siden, og misstenker at mangelen på magesyre og hormoner i magesekken er årsaken...

noen som har noen tips?? Er villig til å prøve ALT!!

Anonymous poster hash: 1a0b1...5d3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg er 165 høy og veide 82,6kg før, jeg har prøvd absolutt alt nesten, fra lovlige slanemidler til ulovlige slankemidler fra Kina, ja ulovlige piller fungerer, men er farlig, men man blir desperat når man ikke kommer noen vei...

Jeg har klart å gå ned fra 82,8 til 73kg, jeg er ikke ferdig enda, men er på vei mot målet, og de kiloene gikk jeg ned kun ved bruk av diett, NULL trening! Jeg "går" på lavkarbo, denne er PERFEKT for mennesker som for eksempel elsker: egg, kjøtt, ost, majones og matvarer med masse fett og litt proteiner.

Eneste ulempen er at du ikke kan spise mer enn 20gram karbohydrater per dag. Du kan ikke spise brød, pasta, nudler, poteter, ris, godteri, chips, brus og mais. Altså ikke spise noe som inneholder mye karbo, MEN... Som norsk tenker du vell kanskje jeg må ha brød til frokost? Voila, TUSENVIS av lavkarbo brød oppskrifter, ikke bare oppskrifter til brød, men til mye annet også, prøv å les litt om lavkarbo, søk gjerne etter : lowcarb diet, lowcarb recipes, lchf, lowcarbhighfat etc.

Hvis du lurer på noe så bare spør!!

Håper dette hjelper deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...