Gå til innhold

Langvarig sykdom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnet mitt på 2 år har vært syk siden mandag. Onsdag måtte hun få inhalering pga falsk krupp. Torsdag, fredag og i dag har hun vært veldig slapp. Ikke hatt feber i går og i dag, men sitter bare på fanget mitt og vil ikke leke. Vi får i henne drikke, men nesten ikke mat. Hun kastet opp i natt og sier hun har vondt i magen.

Vi kommer til å oppsøke lege mandag om det ikke blir bedring. Dette river i mammahjertet mitt, fryktelig vondt å se ungen sin så slapp og sliten og tiltaksløs.

Er det flere som har hatt lange sykdomsperioder på barna sine? Hører ofte at de er syke 2-3 dager også er de i form igjen.

Anonymous poster hash: c071e...176

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Barnet har vært syk en uke. Syns ikke akkurat det er en langvarig sykdomsperiode.

At du ikke får i henne mat er jo ikke så rart da, om hun har vondt i magen og kastet opp.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Barnet har vært syk en uke. Syns ikke akkurat det er en langvarig sykdomsperiode.

At du ikke får i henne mat er jo ikke så rart da, om hun har vondt i magen og kastet opp.

Ok. Bare vi som har vært heldig før da som ikke har hatt en unge omtrent sengeliggende i ei uke pga sykdom før.

Anonymous poster hash: c071e...176

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...