AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Barnet mitt på 2 år har vært syk siden mandag. Onsdag måtte hun få inhalering pga falsk krupp. Torsdag, fredag og i dag har hun vært veldig slapp. Ikke hatt feber i går og i dag, men sitter bare på fanget mitt og vil ikke leke. Vi får i henne drikke, men nesten ikke mat. Hun kastet opp i natt og sier hun har vondt i magen. Vi kommer til å oppsøke lege mandag om det ikke blir bedring. Dette river i mammahjertet mitt, fryktelig vondt å se ungen sin så slapp og sliten og tiltaksløs. Er det flere som har hatt lange sykdomsperioder på barna sine? Hører ofte at de er syke 2-3 dager også er de i form igjen. Anonymous poster hash: c071e...176
Gjest Magdalene Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Barnet har vært syk en uke. Syns ikke akkurat det er en langvarig sykdomsperiode. At du ikke får i henne mat er jo ikke så rart da, om hun har vondt i magen og kastet opp. 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Barnet har vært syk en uke. Syns ikke akkurat det er en langvarig sykdomsperiode. At du ikke får i henne mat er jo ikke så rart da, om hun har vondt i magen og kastet opp. Ok. Bare vi som har vært heldig før da som ikke har hatt en unge omtrent sengeliggende i ei uke pga sykdom før.Anonymous poster hash: c071e...176
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå