Gå til innhold

Falafler på IKEA

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker ikea sine falafler! Det er de beste i verden. Jeg har prøvd utallige oppskrifter jeg har funnet på nett, men mine blir ikke særlig spennende.

Det er håpløst å få de til å henge sammen. Og de kan kanskje bli litt sprø utenpå, men inni er det jo samme bløte konsistensen, bare at den er oppvarmet. Kunne jo egentlig spart meg bryet med å steke den, og heller bare spist deigen. Dessuten smaker det tørt og kjedelig. Har prøvd all verdens kryddere også.

Går det an å kjøpe falafler av IKEA og ha med hjem? Regner med de får noe fryst i esker/poser fra fabrikk.

Anonymous poster hash: 23780...2fc
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hår også prøvd å lage selv flere ganger og det ende bare som en tørr masse. De på ikea er kjempe gode! Vet ikke om de selger det der, men de har falafler i vanlig matbutikker og på life. Skal stå sammen med annen vegetarmat. De er litt dyre, men veldig gode ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å kjøpe ferdige falafler på butikken, men de er ikke gode :(

Skrevet

Prøv denne oppskriften. De blir kjempegode!

:heks:

Skrevet

Jeg har kjøpt knallgode falafler på helsekosten - jeg husker dessverre ikke hva de heter, men det er noe med spicy falafel eller chili falafel eller noe i den dur. Mmmm

AnonymBruker
Skrevet

Meny selger også fryste falafel fra Sverige...

Anonymous poster hash: 2dcd1...ae2
AnonymBruker
Skrevet

Men kan jeg få kjøpt falafler av IKEA? Om de bestiller en eske ekstra, som jeg kan kjøpe av dem.

AnonymBruker
Skrevet

Men kan jeg få kjøpt falafler av IKEA? Om de bestiller en eske ekstra, som jeg kan kjøpe av dem.

IKEA har vel fryste falafler som de selger i matshoppen sin. Ganske sikker på at jeg så det sist gang jeg var der.,

Anonymous poster hash: 2dcd1...ae2

Skrevet

Hvordan uttales det? De er kjempe gode, de på Ikea!

Skrevet

Jeg har aldri sett det i Ikeas "matbutikk" iallfall. Og jeg har sett etter det også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...