AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Jeg elsker ikea sine falafler! Det er de beste i verden. Jeg har prøvd utallige oppskrifter jeg har funnet på nett, men mine blir ikke særlig spennende. Det er håpløst å få de til å henge sammen. Og de kan kanskje bli litt sprø utenpå, men inni er det jo samme bløte konsistensen, bare at den er oppvarmet. Kunne jo egentlig spart meg bryet med å steke den, og heller bare spist deigen. Dessuten smaker det tørt og kjedelig. Har prøvd all verdens kryddere også. Går det an å kjøpe falafler av IKEA og ha med hjem? Regner med de får noe fryst i esker/poser fra fabrikk. Anonymous poster hash: 23780...2fc 1
Mizzyy Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Jeg hår også prøvd å lage selv flere ganger og det ende bare som en tørr masse. De på ikea er kjempe gode! Vet ikke om de selger det der, men de har falafler i vanlig matbutikker og på life. Skal stå sammen med annen vegetarmat. De er litt dyre, men veldig gode
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Jeg har prøvd å kjøpe ferdige falafler på butikken, men de er ikke gode Anonymous poster hash: 23780...2fc
viren Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Jeg har kjøpt knallgode falafler på helsekosten - jeg husker dessverre ikke hva de heter, men det er noe med spicy falafel eller chili falafel eller noe i den dur. Mmmm
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Meny selger også fryste falafel fra Sverige... Anonymous poster hash: 2dcd1...ae2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Men kan jeg få kjøpt falafler av IKEA? Om de bestiller en eske ekstra, som jeg kan kjøpe av dem. Anonymous poster hash: 23780...2fc
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 Men kan jeg få kjøpt falafler av IKEA? Om de bestiller en eske ekstra, som jeg kan kjøpe av dem. Anonymous poster hash: 23780...2fc IKEA har vel fryste falafler som de selger i matshoppen sin. Ganske sikker på at jeg så det sist gang jeg var der., Anonymous poster hash: 2dcd1...ae2
Gjest Kv84 Skrevet 15. mars 2014 #9 Skrevet 15. mars 2014 Hvordan uttales det? De er kjempe gode, de på Ikea!
Lady Lovelylocks Skrevet 15. mars 2014 #10 Skrevet 15. mars 2014 Jeg har aldri sett det i Ikeas "matbutikk" iallfall. Og jeg har sett etter det også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå