Gå til innhold

Stoker jeg ham da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann! :) En jeg ikkje kjenner så godt(synes han er tiltrekkende da) begynte å følge meg på instagram og like bildene mine. Vi er venner på facebook, men vi har ikke snakket sammen. Han virker som en interessant person, men han er litt eldre enn meg. På instagrammen står snapchaten hans, og jeg vil så inderlig legge ham til, men hvis jeg gjør det er jeg redd for at han tror at jeg stoker ham. Hadde jo vært en grei måte å "bli litt kjent" på ihvertfall. Selv om det var han som begynte å følge meg og sånn så føler jeg at det blir litt feil.

Hva synes dere? :)

Anonymous poster hash: 55861...619
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du stalker? :)

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hehe ja, her jeg kommer fra skriver vi stoker. Litt sånn dialekt sikkert :P

• Liker 1
Skrevet

Bare legg ham til, det er mange som legger til i hytt og vær og ikke mener noe mer med det. Jeg har folk på facebook, instagram og twitter som jeg ikke har sett eller snakket med på 15 år.

Neste spørsmål er hvordan du (og han) bruker snapchatten. Jeg ville bare lagt ham til og vent litt og sett om det dryppet inn noe.

• Liker 1
Skrevet

Hehe ja, her jeg kommer fra skriver vi stoker. Litt sånn dialekt sikkert :P

Hehehe, når du skriver stoker høres det ut som du skal få ham skikkelig supergira på noe :P Jeg ville ha lagt ham til :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hehehe, når du skriver stoker høres det ut som du skal få ham skikkelig supergira på noe :P Jeg ville ha lagt ham til :)

Hehe, sånn tenkte jeg ikke på det med du har rett, det høres faktisk litt sånn ut :fnise:

Bare legg ham til, det er mange som legger til i hytt og vær og ikke mener noe mer med det. Jeg har folk på facebook, instagram og twitter som jeg ikke har sett eller snakket med på 15 år.

Neste spørsmål er hvordan du (og han) bruker snapchatten. Jeg ville bare lagt ham til og vent litt og sett om det dryppet inn noe.

Smart, legger jeg ham til og venter å ser en liten stund! :)

Skrevet

Bare legg ham til på Snapchat. Jeg innbiller meg i alle fall aldri noe som helst når jeg ser at folk har lagt meg til.

Jeg ville ikke hatt noen skrupler med å sende en snap først heller. Det er bare å sende en sånn som det er åpenbart at man sender til alle/flere på listen sin. Så er det bare å vente og se om du får svar.

AnonymBruker
Skrevet

Bare legg ham til på Snapchat. Jeg innbiller meg i alle fall aldri noe som helst når jeg ser at folk har lagt meg til.

Jeg ville ikke hatt noen skrupler med å sende en snap først heller. Det er bare å sende en sånn som det er åpenbart at man sender til alle/flere på listen sin. Så er det bare å vente og se om du får svar.

Du har helt rett, jeg pleier jo ikke å tenke noe over at folk legger meg til jeg heller. Ihvertfall ikke når siden jeg har det stående på instagram, noe som han også har :) Takk for tipset! :)

TS

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Når en person har lagt ut snapchatten sin offentleg så kan han jo ikkje "leggje det på stalking". Berre legg han til, du :)

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg "mannet" meg opp til å gjøre det. Håper han legger meg til også da! :P Takker for tipsene deres! :)

AnonymBruker
Skrevet

Nå har han lagt meg til :-) men nå står jeg fast på hva jeg skal sende! Siden han er eldre enn meg så føler jeg ikke at jeg kan sende noe som "skjer?" Eller "noe liv?" Kan være jeg overdriver dette, men vil virke litt mer eldre på en måte! :-)

Har dere noen tips til hva jeg kan skrive?

Ts

Skrevet

Gi det litt tid. Poster han noe så kan du svare mer personlig på det. Ellers så venter du til neste gang du opplever noe spesielt som fortjener en felles-snap og ser om du får noe respons på den.

AnonymBruker
Skrevet

Får bare gi det litt tid da, siden det ikke skjer så mye annet i livet mitt enn de hverdagslige tingene som trening osv... :) så kan jeg jo håpe på at han skriver noe interessant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...