AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Så er det opprettet en del innlegg om hvorfor man er singel. I disse er det noen som da kaster seg på, og erklærer at de ikke har problem med å få seg en mann. De dater menn som gjerne vil inngå forpliktelser iløpet av kort tid. Men hva er hemmeligheten? Hvorfor greier de og ikke andre å få en mann på kroken? Og hvorfor må man skrike ut at man faktisk klarer å få en mann på kroken, uten å hjelpe en medsøster med litt hint om hva hun gjør for å få alle på kroken? Så her kan dere jo avsløre hva som skal til? Dele hemmeligheten med oss Anonymous poster hash: 195bd...2b1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Jeg vet ikke om det fins noen universell hemmelighet. Jeg hadde problemer med å finne menn før da jeg var usikker, redd for å bli avvist, turde ikke ta initativ og var veldig hemmet. Med alderen kom selvtilliten, og nå er jeg mye friere. Er meg selv på date, prøver å være helt avslappet og ukomplisert i datingfasen. Man må tørre å gi av seg selv, ha humor og ikke stresse for mye.Anonymous poster hash: 8df92...424
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Så er det opprettet en del innlegg om hvorfor man er singel. I disse er det noen som da kaster seg på, og erklærer at de ikke har problem med å få seg en mann. De dater menn som gjerne vil inngå forpliktelser iløpet av kort tid. Men hva er hemmeligheten? Hvorfor greier de og ikke andre å få en mann på kroken? Og hvorfor må man skrike ut at man faktisk klarer å få en mann på kroken, uten å hjelpe en medsøster med litt hint om hva hun gjør for å få alle på kroken? Så her kan dere jo avsløre hva som skal til? Dele hemmeligheten med oss Anonymous poster hash: 195bd...2b1 Hemmeligheten (min) er å ikke hele tiden prøve å være medgjørlig og føye seg etter det vi "tror" mannen er klar for eller ønsker seg, men heller si i fra om hva vi vil, og gå videre dersom han ikke kan tilby oss det. Jeg har mange single venninner som dater uten resultat, og som alltid lurer på om "kanskje han jobber for mye til å ha et seriøst forhold", "kanskje han blir usikker fordi jeg tjener mye mer enn han", eller "kanskje han sliter etter forrige forhold". Etter min mening er alt dette meningsløst. Sier mannen at han ikke er ute etter et forhold, ja, så er han ikke det. Hvorfor må det vel være opp til han og hans psykolog å finne ut av. Det vi jenter må finne ut av er om vi aksepterer å være "hemmelig helgekjæreste" på vent eller om vi skal gå videre for å finne noe bedre egnet som kjæreste. En annen ting som har kommet godt med i min "daitingkarriere" er å huske det noe flåsete utsagnet "menn faller for måten en kvinne får han til å føle seg når de er sammen, kvinner faller for hva de kan bli sammen i framtiden". Jeg prøvde i allefall å unngå at det ble "enten blir vi sammen nå, eller så er du en dritt", men heller "enten så blir vi sammen innen tre uker, eller så må jeg nok gå videre, for da får ikke jeg det jeg ønsker meg". Da ødelegger man ikke den gode konnotasjonen har har til deg, men får likevel styrt ting i ønsket retning. Og til slutt: sex før forpliktelse forvirrer oss alle. Kvinnen har en tendends (warning: generalisering) til å få romantiske følelser for kjapt for eget beste pga. sexen, mens mannen kan bli i overkant opptatt av sexen, og miste av synet den personen kvinnen kan være for han. Altså tenker jeg at sex er noe man kjører på med når man har etablert en slags forpliktelse følelsesmessig. Og jeg tror, selv om det er upopulært å si, at de folkene som hadde en one night stand og deretter innledet et forhold, er unntakene fra regelen. Anonymous poster hash: 10cc5...389 8
Steinar40 Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Hemmeligheten (min) er å ikke hele tiden prøve å være medgjørlig og føye seg etter det vi "tror" mannen er klar for eller ønsker seg, men heller si i fra om hva vi vil, og gå videre dersom han ikke kan tilby oss det. Jeg har mange single venninner som dater uten resultat, og som alltid lurer på om "kanskje han jobber for mye til å ha et seriøst forhold", "kanskje han blir usikker fordi jeg tjener mye mer enn han", eller "kanskje han sliter etter forrige forhold". Etter min mening er alt dette meningsløst. Sier mannen at han ikke er ute etter et forhold, ja, så er han ikke det. Hvorfor må det vel være opp til han og hans psykolog å finne ut av. Det vi jenter må finne ut av er om vi aksepterer å være "hemmelig helgekjæreste" på vent eller om vi skal gå videre for å finne noe bedre egnet som kjæreste. En annen ting som har kommet godt med i min "daitingkarriere" er å huske det noe flåsete utsagnet "menn faller for måten en kvinne får han til å føle seg når de er sammen, kvinner faller for hva de kan bli sammen i framtiden". Jeg prøvde i allefall å unngå at det ble "enten blir vi sammen nå, eller så er du en dritt", men heller "enten så blir vi sammen innen tre uker, eller så må jeg nok gå videre, for da får ikke jeg det jeg ønsker meg". Da ødelegger man ikke den gode konnotasjonen har har til deg, men får likevel styrt ting i ønsket retning. Og til slutt: sex før forpliktelse forvirrer oss alle. Kvinnen har en tendends (warning: generalisering) til å få romantiske følelser for kjapt for eget beste pga. sexen, mens mannen kan bli i overkant opptatt av sexen, og miste av synet den personen kvinnen kan være for han. Altså tenker jeg at sex er noe man kjører på med når man har etablert en slags forpliktelse følelsesmessig. Og jeg tror, selv om det er upopulært å si, at de folkene som hadde en one night stand og deretter innledet et forhold, er unntakene fra regelen. Anonymous poster hash: 10cc5...389 Jeg håper at du ikke mener flytte i sammen når du sier "enten så blir vi sammen innen tre uker".
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Så er det opprettet en del innlegg om hvorfor man er singel.I disse er det noen som da kaster seg på, og erklærer at de ikke har problem med å få seg en mann. De dater menn som gjerne vil inngå forpliktelser iløpet av kort tid. Men hva er hemmeligheten? Hvorfor greier de og ikke andre å få en mann på kroken?Og hvorfor må man skrike ut at man faktisk klarer å få en mann på kroken, uten å hjelpe en medsøster med litt hint om hva hun gjør for å få alle på kroken?Så her kan dere jo avsløre hva som skal til? Dele hemmeligheten med oss Anonymous poster hash: 195bd...2b1 Den hemmeligheten har blitt forsøkt løst av så mange mennesker opp igjennom hundre- og tusenvis av år, så den tror jeg ingen kan svare på ovenfor deg. Du er nok dessverre nødt til å finne ut av hva som er riktig for deg på egenhånd. Det er mye du kan lære av å se på andre, av å prøve og feile og av å gå i seg selv. I tillegg er det nok en god del tilfeldigheter med i bildet. Hvorfor møter enkelte på noen som det bare sier klikk med og som de lever sammen med resten av livet, og det uten å ha gjort noe for det? Hvorfor blir noen født inn i elendighet, mens andre surfer igjennom livet? Det første og beste du kan lære deg er å trives i eget selskap alene som singel. Da er det ikke noe problem å være singel heller og ting kan skje når det er meningen at det skal skje :-).Anonymous poster hash: 61f87...5a4 Anonymous poster hash: 61f87...5a4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Tror det har mye med selvsikkerhet å gjøre. En selvsikker person er mye mer laid back i en datingsituasjon og gir mer av seg selv (tør å vise hvem man er). Er man selvsikker (uten å være en douchebag/bitch) så fremstår man mye mer attraktiv enn en person som er veldig opptatt av å bli likt og dermed oppfattes som mer uptight og usikker. Det er også med på å forklare "de jeg liker liker ikke meg, men de jeg ikke liker liker meg"- tendensen. Når du liker noen blir du mer nervøs og vil at personen skal like deg tilbake, ergo kan man fremstå mer usikker, noe som ikke er veldig attraktivt. De du ikke liker gir du blaffen i om liker deg, og da blir du avslappet og laid back og bryr deg ikke om å imponere personen, og du kan dermed fremstå mer attraktiv. Noen personer er fremstår jo selvsikre uansett, og disse har nok lettere for å fremstå attraktive og oppleve at dater ønsker noe mer, mens folk som er naturlig mer usikre kan ha motsatt opplevelse, at dater generelt ikke er interessert i noe seriøst. Anonymous poster hash: e1afa...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå