Gå til innhold

Er det noe håp for oss?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest akkurat nå

Lurer på hvor sannsynlig det er med klaff for oss denne måneden... er ganske fersk når det gjelder prøving. Har bare sååå utrolig lyst på en liten !

Hadde tydelige slim-klumper den 30. og 31. mai, slik jeg forbinder med el-slim (I følge el-kalkulatoren på "babyverden" skulle min fruktbare periode være mellom 28.mai og 2.juni, med el 31.mai sto det) Siste syklus var på 31 dager (Syklusene har blitt kortere for hver måned etter jeg sluttet med p-pillen, tror jeg hadde syklus på 30-31 dager før jeg begynte med pillen for 3 år siden)

Vi hadde "sengekos" :kline: 28., 30. og 31.mai

Noen hjelpende sjeler som vil si hva de tror ut i fra det jeg har skrevet over?

Er så lenge å vente til IKM i midten av juni.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er vel 50 - 50 sjanse for at det klaffer eller ikke... : :-?

Det er sånne tanker jeg har hver periode, klaffer det eller ikke denne gangen? (nå har vi ikke prøvd så himla lenge da....men du skjønner :ler: )

Du kan jo prøve med tidlig gravidtest, den fra RFSU og se om den slår ut... eller så tror jeg nesten du må vente til IKM.... :klem: :trøste:

Lykke til !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sjansen for å bli gravid er 25% hvis alt klaffer med eggløsning osv. (60-80 % av befruktede egg går til grunne). Men etter tre prøveperioder er ca. 65% blitt gravide. Tallet øker til 90% etter ett år. Så vær ved godt mot, det lykkes for de aller fleste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...