Millan Skrevet 1. mars 2002 #1 Del Skrevet 1. mars 2002 Jeg skulle gjerne hatt noen gode råd om fremtiden og og om noen valg som skal tas. Jeg vet at det er mye humbug innenfor emnet, men jeg vet også at man kan treffe de rette som virkelig kan gi råd og som har den intuisjonen som skal til. Noen som har erfaring- noen å anbefale? Hvis dere ikke ønsker å gi tilbakemelding her så send gjerne en privat melding til meg. Håper jeg hører fra dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 Heisann, Det finnes jo så mange forskjellige innfallsvinkler til å "se" folks liv i "synske-bransjen". Noen er bedre enn andre, og måten de sier ting på er også varierende mht. graden av klarheten i formidlingen. Livet blir til mens en går, tror jeg for så vidt på. Men det går an å si noe om tendensene livets retning har. Og dermed også valgmulighetene deri. En jeg har erfaring med, er en dame som legger tarot på en veldig seriøs måte. Mer en livsveiledning altså. Men det går absolutt an å få veiledning til seriøse spørsmål. Hun heter Mette Westby og bor i Odingsgate. Du finner henne sikkert i telefonkatalogen. Et møte med henne er uforglemmelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. mars 2002 #3 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg personlig tror ikke på at noen kan "se" inn i fremtiden. Men det er egentlig irrelevant her. Jeg tenkte jeg skulle spørre deg om du kunne tenkt deg å bli kanalisert. En venninne av moren min driver med det. Si i fra hvis du er interessert, så kan du få telefonnummer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2002 #4 Del Skrevet 7. mars 2002 D er nok mere mellpm himmel og jord ennhva vi tror og at d er folksom ser inn i fremtiden d tror jeg nok;(selv vet jeg bestandig hvem d er når telefonen ringer og ofte også om hva d gjelder)D handler om intuisjon(Den indre stemmen) og om å lytte til hva den vil fortelle deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kelpi Skrevet 7. mars 2002 #5 Del Skrevet 7. mars 2002 enig med sexysadie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. mars 2002 #6 Del Skrevet 7. mars 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: care den 2002-03-07 11:01 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2002 #7 Del Skrevet 7. mars 2002 CARE:Du bør ikke håne synskheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. mars 2002 #8 Del Skrevet 7. mars 2002 ss- dette er et forum for godt voksne. Hva gjør du her????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2002 #9 Del Skrevet 7. mars 2002 Prøver og bli voksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millan Skrevet 16. mars 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 16. mars 2002 Takk for alle svar, men Care hva vil det si å bli kanalisert? Jeg trodde jeg hadde overblikk over det meste innenfor emnet, men akkurat dette vet jeg ingenting om... Håper jeg hører fra deg igjen. Det er forresten en ting jeg har litt mer vanskelig for å la meg rive med av innenfor parapsykologi og det er tarot, jeg klarer bare ikke tro på at kort skal kunne si noe om fremtiden, men kanskje man burde prøve først. Forresten, takk til dere som har sendt tips på private mldn. også. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millan Skrevet 16. mars 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 16. mars 2002 Takk for alle svar, men Care hva vil det si å bli kanalisert? Jeg trodde jeg hadde overblikk over det meste innenfor emnet, men akkurat dette vet jeg ingenting om... Håper jeg hører fra deg igjen. Det er forresten en ting jeg har litt mer vanskelig for å la meg rive med av innenfor parapsykologi og det er tarot, jeg klarer bare ikke tro på at kort skal kunne si noe om fremtiden, men kanskje man burde prøve først. Forresten, takk til dere som har sendt tips på private mldn. også. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. mars 2002 #12 Del Skrevet 16. mars 2002 Helt greit d 7!(er jo trønder!) Aprobos tarot:Jeg drev m tarot men ble nødt til å slutte fordi d gav for mange heavy vibber for å si d på moderne språkføring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. mars 2002 #13 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei Millan. Jeg kjenner en dame som kanaliserer. Det skjer ved at hun kommuniserere med skrift igjennom din hjelper. Hun svarer på alt du spør om. Personlig er jeg ikke så særlig hypp på dette (men det betyr ingen ting), men jeg kjenner damen og hun er aller tiders. Hvis du er interessert så kan jeg sende deg hennes telefonnummer. Si i fra. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 19. mars 2002 #14 Del Skrevet 19. mars 2002 Kanaliserer hun gjennom telefon? Altså hun får kontakt med hjelper bare ved hjelp av telefon? Og hvordan foregår det? Jeg spør og hun svarer, eller kan hun se ting uten at jeg spør spesifikt? _________________ @lfa 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-03-19 19:17 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. mars 2002 #15 Del Skrevet 21. mars 2002 Denne damen bor i Sverige, men er ofte i Norge for å kananlisere. Hun tar private møter med deg om du ønsker å bli kanalysert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #16 Del Skrevet 22. mars 2002 Hei igjen. Hmmmmm, dette høres svært skummelt, men spennende ut . Ja,send meg gjerne nummeret til henne. Er hun en av de anerkjente som har holdt på lenge? Forresten hvorfor har aldri du latt deg friste til å prøve? Kjenner du henne privat eller fordi hun driver med det hun gjør? God påske til dere alle!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millan Skrevet 22. mars 2002 Forfatter #17 Del Skrevet 22. mars 2002 Ble så ivrig at jeg glemte å logge meg på....men innlegget ovenfor er altså fra meg, Millan...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. mars 2002 #18 Del Skrevet 23. mars 2002 Joda, jeg er både blitt kannalisert og kjenner henne privat. Så klart kan du få nummeret hennes. Men jeg vil helst ikke gi det over her, kanskje jeg kunne gi deg det over e-post hvis den er tilgjengelig?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. mars 2002 #19 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei Millan. Til orientering så har jeg sendt deg telefonnummeret over privaten til den aktuelle personen. Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amalie Skrevet 28. juni 2002 #20 Del Skrevet 28. juni 2002 Anbefaler astrologen Siri Hall, Sakseveien, Sollihøgda og håndleser Torkil Kjelstrup (muligens Tønsberg) sjekk opplysningen eller telfonkatalogen. Vettige mennesker med stor erfaring og innsikt. Nyttig hjelp underveis. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå