AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Om en venninne legger an på svært mange menn, kliner med en av dem i fylla samtidig som hun har kjæreste. Stopper du henne, sier ifra senere, egjør ingenting, sier i fra til typen, eller gjør noe annet lurt. Jeg var i tillegg ganske nær venn med fyren hun klinte med, men han visste ikke at hun var i forhold. Anonymous poster hash: 00a29...72b
latterbox Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 trekk henne til side å spørr henne om hun syns dette er en god idee? kanskje på tide å ta kveld?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 hvis jeg veit at hu er i et forhold så sier jeg ifra! å hvis hu ser ut til å ikke bry seg så sier jeg ifra til kjæresten. sånt er uaktuelt.... hu skal få muligheten til å si det selv først. Anonymous poster hash: 970e9...b9d 1
latterbox Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 hvis jeg veit at hu er i et forhold så sier jeg ifra! å hvis hu ser ut til å ikke bry seg så sier jeg ifra til kjæresten. sånt er uaktuelt.... hu skal få muligheten til å si det selv først. Anonymous poster hash: 970e9...b9d Hvorfor? er vell venninas valg om hun vil si det til kjærest eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Hun er din venninne, du bør ikke si det til typen hennes. Med mindre du vil miste henne som venn. Men hadde spurt hvorfor hun gjør det. Det kan jo være hun ikke husker det, altså at hun hadde blackout? Hvis hun gjorde det med vilje, og husker det, burde hun såkalrt fortelle det! Eller, det burde hun uansett. Men ikke gjør det du hvertfall. Anonymous poster hash: de642...6ef
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Om en venninne legger an på svært mange menn, kliner med en av dem i fylla samtidig som hun har kjæreste. Stopper du henne, sier ifra senere, egjør ingenting, sier i fra til typen, eller gjør noe annet lurt. Jeg var i tillegg ganske nær venn med fyren hun klinte med, men han visste ikke at hun var i forhold. Anonymous poster hash: 00a29...72b Det gjør jeg ikke nei, pga det der har jeg ingen verdens ting med.
Gjest Tamsi Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Det bør de få ordne opp i selv. Kan hende de har snakket om det før, og at det er greit for han.
Mizzyy Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 snakk med henne og spør om hun vet hva hun gjør og hva typen ville sagt. Kanskje er det greit for dem, eller kanskje du stopper henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå