AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Det er så merkelig hvor ulikt syn man kan ha på ting. Av alt på kroppen min så er jeg ikke på noen måte veldig fornøyd med rompa. Har ofte fått høre at jeg har fine pupper, mage og ben. Men rompa mi har jeg aldri likt noe særlig. Synes ikke den er fyldig nok og har antydning til cellulitter. Men har en samboer som er helt opphengt i den og mener at den er helt perfekt og akkurat sånn en rompe skal være. Han stryker og tar på den hele tiden og i går sa han at han gledet seg til å se den i en stram bikinitruse i sommer. Så det jeg prøver å skjule litt er faktisk det han liker best ved utseendet mitt. Andre som har opplevd tilsvarende? Anonymous poster hash: 5fb47...1ca
Sphynx Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Har samme med rompa mi og puppene mine, synes begge henger for mye, men det synes mannen er veldig bra
Gjest Sala21 Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Jeg har opplevd litt av det samme, men jeg tenker jo at det ikke er noe å klage på i alle fall. Det er jo bare flott at han liker den kroppsdelen jeg selv liker minst.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Dump ham. Anonymous poster hash: c3f7a...804 7
Sphynx Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Dump ham. Anonymous poster hash: c3f7a...804 LOL. Typisk KG.
smilo Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Prøv å slipp hemningene dine. Så lenge han liker den så er vel det meste greit. Det er tross alt som skal like den, klå på den og kos med den
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 Det er jo bare hyggelig:) Regner med han ser mer på rumpa di enn du gjør selv? Anonymous poster hash: b104b...a43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå