Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er et fritt land. Du velger selv om du vil eller ikke, på samme måte som å gå til en fest.

Viktigste er å ha det gøy :)

Endret av SirRonnah
Videoannonse
Annonse
Gjest Silverstream
Skrevet

Så dumt du ikke ville si hvilken religion du tilhører, jeg ble ordentlig nysgjerrig :P

AnonymBruker
Skrevet

Så dumt du ikke ville si hvilken religion du tilhører, jeg ble ordentlig nysgjerrig :P

Han sa jo at han ikke ville si det for da ville tråden sport av osv, så vi kan jo anta at han er muslim. Tråder pleier dessverre å spore av veldig fort når muslimer blir nevnt, og spydighetene og krangling følger like etter.

Anonymous poster hash: a59e8...c10

• Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

Han sa jo at han ikke ville si det for da ville tråden sport av osv, så vi kan jo anta at han er muslim. Tråder pleier dessverre å spore av veldig fort når muslimer blir nevnt, og spydighetene og krangling følger like etter.

Anonymous poster hash: a59e8...c10

Hehe, ja jeg så at han skrev det. Tenkte faktisk at han kanskje kunne være Jehovas Vitner også, da det lignet litt :) MEN! Nå skal jeg ikke spore av mer.

Skrevet (endret)

Hehe, ja jeg så at han skrev det. Tenkte faktisk at han kanskje kunne være Jehovas Vitner også, da det lignet litt :) MEN! Nå skal jeg ikke spore av mer.

Har aldri sett en Jehovas Vitne? Er de gjemt i huler? Har bare hørt at det er typiske folk som kommer på døra, litt samme som selgere bare at de selger et gratis produkt.

Endret av SirRonnah
Gjest Silverstream
Skrevet

Har aldri sett en Jehovas Vitne? Er de gjemt i huler? Har bare hørt at det er typiske folk som kommer på døra, litt samme som selgere bare at de selger et gratis produkt.

Hva vil du frem til med det der?

AnonymBruker
Skrevet

Å nekte plent å bli med i kirken når dette er viktig for kjæresten i forhold til familie, er like respektløst og idiotisk som å tvinge på andre sin personlige tro og tvinge dem med seg i kirken. Det går for det samme. Forhold handler om å gi og å ta.

Med andre ord: En troende respekterer den ikke-troende kjæresten ved å ikke tvinge kjæresten med i kirken. Den ikke-troende respekterer den troende kjæresten ved å bli med når det skjer begivenheter som utgjør en stor betydning for den troende. Og dette bør falle naturlig.

Anonymous poster hash: 6a3e5...233

Skrevet

Hva vil du frem til med det der?

Bare lurer på hvor Jehovas Vitne er i landet. Har bare aldri møtt en. Har bare trodd at de bodde i USA sammen med Mormonerne osv.

Gjest Silverstream
Skrevet

Bare lurer på hvor Jehovas Vitne er i landet. Har bare aldri møtt en. Har bare trodd at de bodde i USA sammen med Mormonerne osv.

Hehe, de bor slik som vi gjør ;) Besteforeldrene mine er det!

Skrevet

Hehe, de bor slik som vi gjør ;) Besteforeldrene mine er det!

Virkelig? Er det i Oslo. Da må de iallfall være ganske få.

Gjest Listerine
Skrevet

Er mange av dem her i Oslo. Dessverre.

Gjest Silverstream
Skrevet

Virkelig? Er det i Oslo. Da må de iallfall være ganske få.

Nei, de bor jo over hele landet.

Skrevet

Nei, de bor jo over hele landet.

Det kan jeg ikke tenke meg? Om det har så ville jeg vist. Men da må de være eksperter på å skjule det.

Gjest Silverstream
Skrevet

Det kan jeg ikke tenke meg? Om det har så ville jeg vist. Men da må de være eksperter på å skjule det.

Hahaha, nei da vet du rett og slett ikke, for det gjør dem. De går ikke akkurat rundt heller med navn på skorta der det står at de er Jehovas Vitnere, de går jo kledd som oss, går på vanlig jobb osv .... hallo i luken altså.

Skrevet

Hahaha, nei da vet du rett og slett ikke, for det gjør dem. De går ikke akkurat rundt heller med navn på skorta der det står at de er Jehovas Vitnere, de går jo kledd som oss, går på vanlig jobb osv .... hallo i luken altså.

Har bare ant meg om det har finnes flere, så har en sikkert kommet på døra og snakket om det, og siden jeg ikke har sett det så ser jeg det ikke for meg :)

Gjest Silverstream
Skrevet

Har bare ant meg om det har finnes flere, så har en sikkert kommet på døra og snakket om det, og siden jeg ikke har sett det så ser jeg det ikke for meg :)

Neivel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...