Gjest Mankiw Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Hva er egentlig greia med å fortelle om hvor jævlig andre roter samtidig som en selv ikke er et dugg bedre. Vært sånn med ganske mange av de jeg bodde med. Enkelte kan la skitne tallerkner stå til neste dag i stua.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 La meg gjette, du har bodd på kollektiv? Jeg bodde med 4 andre menn, og en gang 2 av dem hadde vært alene der en hel sommer. Jeg klarer ikke forstå åssen det er mulig å grise og ødelegge så sinnsykt... Dassen var tett, vasken var tett, avløpet til vaskemaskina var tett så var vann utover gulvet, brukt undertøy og skittne håndduker lå strødd. De hadde spist opp alt vi andre hadde i fryseren, det kravlet dyr ut av søppelskapet, oppvasken var stablet opp til skapene, det lå snus, røystumper og ølbokser på hver eneste flate i huset, oppå sofaryggen, oppå tv'n, oppå bilderammer, vinduskarmer osv. Gulvet var så klissete jeg mista skoene, TV'n var knust og lå på gulvet, maten i kjøleskapet var gått i oppløsning og det vokste mugg oppetter kjøleskap veggen, og i dørene til oss andre hadde de stappa inn tyggis så jeg kom meg ikke inn på det som var mitt rom(takk gud for at jeg låste døra!). Det var rett og slett ikke beboelig der. Ringte husverten og sa han måtte komme nedover med en gang. Etter noen minutter med målløshet, fiksa han meg midlertidig bosted i en ukes tid og jeg kom tilbake til omtrent nyrenovert hybel:P Anonymous poster hash: 7e3e3...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå