AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Jeg har gått ned 5 kg nå, men det syns ikke. Hvorfor syns det ikke? Ingen ser det! Har tatt bilder underveis og jeg kan heller ikke se forskjell. Det er så frustrerende Er 170 høy og 69 kg, så ville tro at man hvertfall kunne se antydninger til vektnedgang. Anonymous poster hash: 0be59...4a2
Antlers Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Hvilken metode har du brukt, da? Det er ofte lettere å se at man har strammet opp kroppen ved hjelp av trening (enten man har gått ned i vekt eller ei) enn om man har gått ned noen kilo ved å legge om kostholdet/sulte seg. 5 kilo er heller ikke så mye at andre nødvendigvis legger merke til det, spesielt ikke når du er normalvektig (både før og etter vektnedgangen)
Gjest Lille-pus Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Fem kilo er mye ! Et målebånd er vel oftere en bedre indikator enn en vekt vil jeg mene Og det må da merkes på klærne dine når du har dem på vil jeg tro? Trener du, slik at muskelmengden har erstattet fett? Uansett holder jeg en knapp på målebånd og det du ser og kjenner ved å ha på de samme klær som du brukte for 5 kilo siden. Jeg er ganske sikker på at der vil de 5 kiloene merkes veldig godt
Elanore Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Det tar ofte litt tid før man merker det selv, og enda lenger tid før andre gjør det. Jeg merket ikke nedgangen min godt før etter 8-10 kg, men da var det plutselig veldig tydelig.
Jade Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 5 kilo er bra, og du må ha krympet inn noen steder. Er det ingen plagg som har blitt for store? Eller romsligere? Før eller siden vil du uansett merke noe, så ikke la dette ødelegge motivasjonen din :-)
Jade Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Jeg gikk forresten ned 10 kg før jeg fikk første kommentar. Men gjemte meg gjerne i litt romslige klær. +at jeg tror enkelte er redd for å kommentere slikt. Hvis noen sier at du har slanket deh blir det litt som å si at du var "fetere" før.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 Jeg har gått ned 5 kg nå, men det syns ikke. Hvorfor syns det ikke? Ingen ser det! Har tatt bilder underveis og jeg kan heller ikke se forskjell. Det er så frustrerende Er 170 høy og 69 kg, så ville tro at man hvertfall kunne se antydninger til vektnedgang.Anonymous poster hash: 0be59...4a2 Jeg er også 170, og er nå 66 kg, men jeg ser knapt forskjell på nå, og da jeg var 80kg:\ Blitt tynnere i ansiktet og tendensen til lovehandels er borte(har ikke anlegg for det til å begynne med), men ellers merker jeg fint lite forskjell:( Men 5kg er ikke så mye, og ikke alle er like flinke til å legge merke til det/tørr å kommentere det, mens noen har en sjette sans for det(en kollega så forskjell på 300g på meg!). Hva med å måle deg med målebånd? Har vært for slapp med det selv, men da kan du jo se på at centimetrene krymper, og da blir man jo mindre selv om man kanskje ikke klarer å se det med det blotte øyet:) Anonymous poster hash: 676f5...3ab
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #9 Skrevet 15. mars 2014 Tusen takk for svar, dere jeg trener både styrke og cardio. Jeg merker det litt på buksene at jeg har gått ned, men ikke ellers. Har ikke være noe flink med å bruke målebånd, men målte meg heldigvis da jeg startet og målte meg i dag, etter jeg hadde skrevet dette, og jeg har faktisk gått ned en del i cm, så nå er jeg fornøyd igjen, hehe. Jeg får bare fortsette Anonymous poster hash: 0be59...4a2 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #10 Skrevet 15. mars 2014 Er det ros du er ute etter? Flink jente her har du en salat. Anonymous poster hash: 0ed2f...adb
Pringle Skrevet 15. mars 2014 #11 Skrevet 15. mars 2014 Skulle til å si at du merker det nok, selv om det ikke synes så veldig. Uansett har du gjort en bra innsats, og ser du skal fortsette nedover, så lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå