darth Vader Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 og jeg har ingen dårlig samvittighet for det. På mange måter mangler jeg kanskje en grunnleggende respekt for unge Norske jenter. Misforstå meg rett her. Mange av de er smarte, pene, ambisiøse og interessante personer som jeg liker å tilbringe tid med. Det være seg ta en kaffe, gå på kino, reise et sted sammen, gå tur etc. Likevel mangler jeg den nødvendige respekten for de som potensielle langvarige partnere. Før jeg går inn i et forhold, så ser jeg på det som kortvarig moro. Jeg har ingen forventninger om at dette forholdet kommer til å vare noe lengre enn 2-3 år (kanskje maks 10 hvis jeg virkelig treffer drømmedama). De fleste jenter jeg møter og liker, blir ikke engang forhold, men derimot "roting" over en viss periode. Årsaken er at Norske jenter gir meg lite eller ingenting som seriøse, langsiktige partnere. De er kortvarig og umiddelbar moro. Norske jenter er billige, selvopptatte, kravstore og har et enormt ego. De kan ikke lage mat, holde et hjem rent, ta vare på sin mann og andre tradisjonelle feminine verdier. Norske kvinner har i stor grad tatt til seg tradisjonelle maskuline verdier; samtidig som de forventer at menn skal ta på seg tradisjonelle feminine verdier. Det faller meg helt unaturlig og jeg har ingen interesse av å tilbringe resten av mitt liv med en kvinne som later som hun er mann. Derfor mangler jeg den respekten for min kjæreste som kreves for å være trofast. Sagt litt flåsete, jeg driter i om jeg er utro og blir oppdaget. Hennes problem. Forholdene vil uansett ta slutt etter kort tid. 2
Gjest Gaea Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Ok...? Hva er poenget, prøve å provosere eller hva? Kjipt for deg, da.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Årsaken er at Norske jenter gir meg lite eller ingenting som seriøse, langsiktige partnere. De er kortvarig og umiddelbar moro. Norske jenter er billige, selvopptatte, kravstore og har et enormt ego. De kan ikke lage mat, holde et hjem rent, ta vare på sin mann og andre tradisjonelle feminine verdier. Reis tilbake dit du kom fra. Anonymous poster hash: 2bf88...5fb 20
darth Vader Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2014 Det er en kommentar om det Norske samfunnet etter 68'ernes opprør. Det gjelder forsåvidt hele den vestlige verden, noe også skilsmissestatistikk og andel barn som vokser opp hos aleneforeldre viser.
Adhara Skrevet 15. mars 2014 #9 Skrevet 15. mars 2014 Du fremstår som ytterst sympatisk, og jeg tror du er litt stuck i 50-tallet. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #10 Skrevet 15. mars 2014 darth Vader er billig, selvopptatt, kravstor og har et enormt ego. Anonymous poster hash: 0d60d...69e Anonymous poster hash: 0d60d...69e 3
darth Vader Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 15. mars 2014 Du fremstår som ytterst sympatisk, og jeg tror du er litt stuck i 50-tallet. Fordi jeg ønsker feminine verdier i en kvinne?
Adhara Skrevet 15. mars 2014 #12 Skrevet 15. mars 2014 Fordi jeg ønsker feminine verdier i en kvinne? Fordi du ikke godtar at kvinner kan være både maskuline og feminine. Det ene utelukker ikke det andre. 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #13 Skrevet 15. mars 2014 stakkars deg, da. vent med å gå inn i et forhold til du er voksen nok for det. Anonymous poster hash: d5f31...739 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #14 Skrevet 15. mars 2014 WOW! Du er den første jeg har hørt om som har vært sammen med alle kvinnene i hele Norge. Anonymous poster hash: 59144...042 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #15 Skrevet 15. mars 2014 Dra til Thailand da Blir sikkert et fantastisk forhold med en thaidame som gjør alt for å please deg. Folk som er utro skulle hatt et nakkeskudd. Pga sånne som deg er det mange av oss damer som går til psykolog og må ta antidepressiva. Anonymous poster hash: 00c92...25a 3
Gjest Hyssingen Skrevet 15. mars 2014 #19 Skrevet 15. mars 2014 Jeg har også vært "utro" i alle mine. Men jeg informerer om det på forhånd da, så kan jo ikke akkurat komme etterpå å være overrasket over at jeg er en fryktelig kjæreste. Syns de aller fleste menn er flotte, så det har ikke noe med bitterhet fra min side ihvertfall.
Gjest åffårno Skrevet 15. mars 2014 #20 Skrevet 15. mars 2014 På mange måter mangler jeg kanskje en grunnleggende respekt for unge Norske jenter. Misforstå meg rett her. Likevel mangler jeg den nødvendige respekten for de som potensielle langvarige partnere. (..........................) Årsaken er at Norske jenter gir meg lite eller ingenting som seriøse, langsiktige partnere. De er kortvarig og umiddelbar moro. Norske jenter er billige, selvopptatte, kravstore og har et enormt ego. De kan ikke lage mat, holde et hjem rent, ta vare på sin mann og andre tradisjonelle feminine verdier. Norske kvinner har i stor grad tatt til seg tradisjonelle maskuline verdier; samtidig som de forventer at menn skal ta på seg tradisjonelle feminine verdier. Det faller meg helt unaturlig og jeg har ingen interesse av å tilbringe resten av mitt liv med en kvinne som later som hun er mann. OK - prøver du å si at menn er "kortvarig og umiddelbar moro, billige, selvopptatte, kravstore og har et enormt ego" ? Sånn siden norske kvinner er slik fordi de har tatt over maskuline verdier? 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå