Gå til innhold

Hva burde jeg gjøre i denne situasjonen?

SKITUR  

10 stemmer

1. 1. Skal jeg gå?

• JA
    • NEI
      0
    • Det blir teit!
      0
    • Selvfølgelig burde du gå!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har blitt invitert på en skitur sammen med venninnene mine, og tilfeldigvis skal en guttegjeng fra klassen også være med. I denne guttegjengen er blant annet han jeg er sykt keen på. Han er sinnsykt flink til å så på ski, sikkert den beste på hele turen. Problemet er at jeg kan ikke stå på ski, i det HELE tatt. Altså, jeg klarer å stå på vanlige langrennsski liksom, men ikke å stå ned bakker. Av denne grunn har jeg sagt nei, for jeg føler det blir for dumt å være med på en skitur bare fordi Han skal være med. De skal bo på en hytte i en uke, og han ene i klassen min sa han kun ble med for å feste. Men alle skal liksom stå på ski om dagen og feste på kvelden.

Dette er egentlig en one and only chance til å få vært såpass mye med han, siden vi er vanligvis ikke en gjeng som henger sammen. De andre sier de gjerne vil han med med, men jeg føler det blir så rart..

Årh.. har egentlig sykt lyst.. hva syns dere??

Plis hjelp med

Endret av tsnr1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor benytter du ikke sjansen til å lære deg å stå på ski? Det er ikke spesielt vanskelig :)

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor benytter du ikke sjansen til å lære deg å stå på ski? Det er ikke spesielt vanskelig :)

Det er flaut når jeg er så dårlig og alle de andre er såå flinke.. De syns sikkert det er plagsomt å måtte bruke masse tid på å lære meg det, istedenfor å renne selv.. :/

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Kan du ikke få deg en instruktør og lære det også kan du treffe vennene dine om kvelden?

Skrevet

Det kan jo være at de syns det er gøy å lære deg også da. Du taper jo ingenting på å prøve. Jeg tror ikke akkurat at han ser på deg som mindre attraktiv av at du tryner når det er første gang du står på ski ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig skal du bli med! :)

Anonymous poster hash: fc564...dcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...