Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i over et år, nyforelskelsen er over for min del kjenner jeg, betyr ikke at jeg ikke er glad i han, men kanskje ikke så lost i han som han fortsatt er i meg.

Han sier jo så mye sånt hele tiden, jeg er så nyforelska enda, det vil aldri ta slutt osv.

Jeg sier det jo bare tilbake, men.. det er kanskje på tide at jeg forteller at nyforelskelsen er over for min del?

Bare vet ikke hvordan jeg skal si det, han er så følsom og har dårlig selvtillit, kommer bare til å skylde på segselv..

Skal jeg holde det for megselv?

Anonymous poster hash: 0aa18...844

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre det er et problem for deg at han fortsatt er "helt lost i deg", så ville jeg ikke ha sagt noe. Det kan fort bli feil uansett hvordan du legger det frem. Selv synes jeg det høres hyggelig ut med en kjæreste som fortsatt er nyforelsket etter et år. Kunne ikke opplevd noe sånt som problematisk eller ubehagelig med mindre jeg selv var usikker på følelsene mine og/eller vurderte å avslutte forholdet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke du bør si noe. Bare la han få lov til å være nesegrus forelsket. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...